obese Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hvordan fungerer det sammen? er det bare å sette opp switchen og koble i den stasjonære og installere kortet i laptopen og så er det full pupp med inet på begge. jeg spør, siden det er en dialupfunksjon, og da antar jeg at det må være en slags host-funksjon på en av pcene... explain it to me like i'm a twoyearold. jeg likte upc mye bedre... no dialup... just cable = Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du kjøper en trådløst router som støtter PPPoE, og stapper inn litt tper rundt oM kring, setter noen usernames og passwords her og der, og viiips, du er på nett.... Kan btw nevne at du bør ha en ROUTER og ikke et accesspunkt.. Da deler den faktisk linja di mellom det du måtte koble til routern også.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hvordan fungerer det sammen?er det bare å sette opp switchen og koble i den stasjonære og installere kortet i laptopen og så er det full pupp med inet på begge. jeg spør, siden det er en dialupfunksjon, og da antar jeg at det må være en slags host-funksjon på en av pcene... explain it to me like i'm a twoyearold. jeg likte upc mye bedre... no dialup... just cable = Som sagt før, kjøpe en router, denne vil stå for påloggingen og du kan da fjerne alt av dialup på maskinene. Lenke til kommentar
obese Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 noen som har forslag til router da? noen som gidder å sette opp en bra combo accesspoint og routerpakke? jeg var å tittet på 3com sine på komplett... s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå