EspenFe Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Skal gå til innkjøp av ny mobil snart og trenger hjelp fra forumets guder. Har sett på tre telefoner: SE Mini SE Mini Pro SE X8 Har lest litt rundt og det jeg finner interessant med X8 er bedre skjerm og batterikapasitet. Eneste er at det kommer med Android 1.6, men det går vel an og oppdatere? SE Mini og SE Mini Pro har da bedre kamera, men igjen en dårligere skjerm og dårligere batterikapasitet. Dessuten vet jeg ikke om jeg er helt "in" for ett tastatur på en mobiltelefon som er så liten. Så noen som har/sett på/prøvd SE X8 som har lyst å anbefale den? MVH EspenFe Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det går fint å skrive på skjermen til x8. Telefonen er rask og responsiv. Kamera er dårlig i forhold til x10mini/pro x10mini pro er den eneste med fysisk tastatur. x8 har ikke 2.1 enda, men det skal ifølge SE komme snart. Ettersom dette er SE så kan "snart"fort bli en god stund. Noen apps fungerer ikke på x10mini/pro pga liten skjerm. Noen apps fungerer ikke på x8 på grunn av 1.6. Avgjørelsen burde i mine øyne tas utifra hva du skal bruke telefonen til og isåfall hvor viktig skjermstørrelse er. x10mini mye kraft i en liten innpakning. x10mini pro eneste med fysisk tastatur - den jeg eier. x8 "stor" skjerm. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 X8 har ikke fått all verdens bra kritikk rundt omkring mens X10 mini hylles for å være beste telefon til SE i år. Personlig har jeg relativt liten erfaring med den og nada med X8. Jeg vil tro at det finnes andre modeller som er bedre fremfor X8 (LG, HTC, Samsung har en del telefoner i dette prissjiktet) hvis dette er hva du ser etter. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei. Skal gå til innkjøp av ny mobil snart og trenger hjelp fra forumets guder. Har sett på tre telefoner: SE Mini SE Mini Pro SE X8 Har lest litt rundt og det jeg finner interessant med X8 er bedre skjerm og batterikapasitet. Eneste er at det kommer med Android 1.6, men det går vel an og oppdatere? SE Mini og SE Mini Pro har da bedre kamera, men igjen en dårligere skjerm og dårligere batterikapasitet. Dessuten vet jeg ikke om jeg er helt "in" for ett tastatur på en mobiltelefon som er så liten. Så noen som har/sett på/prøvd SE X8 som har lyst å anbefale den? MVH EspenFe X8 vil jeg ikke anbefale i forhold til X10mini. Greitt nok at X10mini er liten, men den er en mye bedre mobil enn X8. Jeg har selv Xperia X10 med Android 2.1, flashet den med en Global firmware etter som Vodafone ikke greier å få ut fingeren og oppdatere fra 1.6 til 2.1 enda. Har kostet meg mye arbeid å flashe den fra første firmware til den 2.1 versjonen jeg har i dag. Når det er sagt, så vil jeg heller anbefale Samsung Galaxy S som er en mye bedre mobil enn hvilken som helst SE mobil. Sony-Ericsson har jeg fått langt ned i halsen etter de har somlet noe forferdelig med å få ut en oppdatering til Android 2.1, noe de fleste Android mobiler kom med da SE lanserte sin "topp" mobil X10 med Android 1.6. SE vil ikke bli mitt neste valg, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå