Puster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hallo, har tenkt å lage en liten loggin side for folk som skal inn på admin panelet, trenger ikke å vere så avansert. Det jeg tenkte på er at jeg legger til brukere manuelt, så jeg vet hvem som er admins. Så da lurer jeg om noen her har en anbefaling til hva jeg kan gjøre, har søkt på google men de fleste traff ikke på egenskapene jeg ville ha. Takker for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vel, de fleste her inne vil heller ikke treffe om du ikke sier hvilke egenskaper du er på jakt etter Lenke til kommentar
Puster Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, Jeg tenkte jo på at en logger inn og kommer til stedet vor du kan edite osv! Altså, en admin kommer og skriver inn Username og Password og blir da skjekket om dette stemmer med $password og $username. Visst admin har glemt passrod skal han kunnne trykke på glemt passord? trykk her, da fader siden ut litt og en boks der det står Emai: kommer opp, da skriver han inn emailen og dette vil bli skjekket opp mot $admin_email og $password vil bli sendt til han, er dette mulig? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja det er fullt mulig. Har du laget databasen, brukertabellen og klart å koble til? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, nå har jeg laget det, og det fungerte perfekt:) Har ikke klart å lage den fade outen noen som vet hvordan jeg kan lage det? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det har ingenting med php eller sql å gjøre. Du får google på javascript fadeout effects. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå