zargo Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hei! jeg får ikke innbyd lydkortet til og fungere? hva skal jeg gjøre? lastet ned driveren, og extractet den ut. men problemet er at det står at det er funnet en ny hardware, men finner ikke driveren? hovedkortet er typen msi kt4a ultra Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg vil absolutt anbefale deg å istedet spørre på hardware.no. Det er mange, mange flere folk som i det hele tatt kan noe om dette, samtidig som at du poster i riktig kategori. Uansett, du må lese dokumentasjonen til driveren. Den skal absolutt alt stå. Av og til må du kjøre ei .exe-fil som installerer driverne/lydkortet, og andre ganger må datamaskinen søke etter driverne (husk å søk på riktig plass). Det er også viktig at du har drivere som passer akkurat ditt lydkort, og akkurat ditt operativsystem. Å lese manualen er noe vi nordmenn er dårligst til, men være så snill: sjekk filene du har pakket ut om det er en tekstfil der, eller produsentens hjemmeside -- det er alltid en manual ett eller annet sted! Lykke til! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Faktisk er svaret ganske enkelt, har hatt samme problem, gå in i bios (trykk delete når maskina starter), og finn integreted pheriphelias eller noe sånt og sett onboard sound på. Lenke til kommentar
zargo Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 har enable lydkortet men det er ikke noe manual om hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå