Cuneax Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Den elskverdige Michael Cera leder an i denne elleville komedien. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så denne veldig nylig selv også, starten var litt treg, og mange av de sprø tingene som skjer er litt "for" sprø. Men alt i alt en god film, og kvaliteten på bildet er som nevnt, veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg ser ingen film med Michael Cera i hovedrollen. Seriøst, hvem i all verden gir denne uhyre irriterende karen roller ?!!! Endret 14. oktober 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Scott Pilgrim VS. The World var jo fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg takler ikke den irriterende pipete stemmen. AAAhhh, jeg blir irritert bare av å tenke på det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Filmen er grei men som Filmzes sier så starter den litt tregt, filmen kunne også faktisk vært litt lengre ha et par hakk mer komedie. Den scenen når sender bilen ut i elva er priceless da, jeg lo seriøst i strekk sånn fem minutter etter jeg så den. Endret 14. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Michael Cera er genial Han virker skikkelig pinglete og flau, men så klinern til (Zombieland) 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hajhahaha priceless Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Michael Cera er genial Han virker skikkelig pinglete og flau, men så klinern til (Zombieland) Eh? Tror kanskje du blander sammen Michael Cera med Jesse Eisenberg vel...? Cera hadde ingen rolle i Zombieland, men Eisenberg hadde en av hovedrollene. De kan vel kaaaanskje ha noen likhetstrekk....eller ikke Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 De spiller veldig like roller, men utover det ligner de ikke så mye... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Michael Cera er genial Han virker skikkelig pinglete og flau, men så klinern til (Zombieland) Eh? Tror kanskje du blander sammen Michael Cera med Jesse Eisenberg vel...? Cera hadde ingen rolle i Zombieland, men Eisenberg hadde en av hovedrollene. De kan vel kaaaanskje ha noen likhetstrekk....eller ikke My bad Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Filmen er grei, noe mer er den ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg