MittParadoX Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sliter med og få flere pc'er på nett. jeg bytta fra NGT til Canal Digital og har brukt NGT boksen som router, noe som ikke var helt feilfritt. har nå bytta til DLink for jeg må levere tilbake NGT boksen. nettet på den stasjonære pc'n fungerer som det skal men jeg får ikke kobla på noen andre pc'er her i huset. eller det vil si jeg får en sjelden gang kobla på men de detter ut nesten med en gang igjen. noen ide om hva det kan være? jeg reparerer en del pc'r (ironiskt nok) så er litt avhengig av og få de på nett Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sliter med og få flere pc'er på nett. jeg bytta fra NGT til Canal Digital og har brukt NGT boksen som router, noe som ikke var helt feilfritt. har nå bytta til DLink for jeg må levere tilbake NGT boksen. nettet på den stasjonære pc'n fungerer som det skal men jeg får ikke kobla på noen andre pc'er her i huset. eller det vil si jeg får en sjelden gang kobla på men de detter ut nesten med en gang igjen. noen ide om hva det kan være? jeg reparerer en del pc'r (ironiskt nok) så er litt avhengig av og få de på nett Altså routeren er ustabil med andre ord. Har du prøvd å oppdatere firmware på routeren? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) nei. skal ta en titt på det nå, det trenger ikke være mere en det altså? "Device Information Firmware Version: 2.75 , Thu, 29 Jun 2006" Edit* Jeg finner bare DI-624+ har det noe og si? http://www.dlink.no/... Endret 14. oktober 2010 av MittParadoX Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 http://www.dlink.com/products/?pid=DI-624&tab=3.firmware Gammel D-link liker best en PC om gangen via WLAN... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hjalp ingenting noen andre tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sjekk at powersupply er OK. Mål spenning og ripple under last. Det har vært endel problemer med disse switchmode powersupplyene til eldre D-link. Husker jeg rett så har jeg sett bilder av dårlige loddinger ved drossel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå