och Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei! Jeg har fått litt penger nå så jeg fant ut at jeg ville sløse vekk litt Jeg har sett på mp3 spillere i hele dag, hjemme og på internett Men nå spørr jeg etter noen gode råd fra folk som forhåpentlig vis kan med dette.. Det jeg ønsker meg er en mp3 spiller med 128(<-minst), helst 256mb. Den må ha display (gjerne et litt stort ett). Har sett på Nex2-Nex2e men etter testen på hardware er hvist ikke disse så alt for gode.. er litt stiligt me mp3spillere der du kan bruke minnekort Jeg har helst ikke lyst å gå i en prisklasse over 2000. Noen som vet om noen gode mp3 spillere med disse kravene? Lenke til kommentar
och Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Fant en ganske stilig mp3 spiller på denne siden : http://www.100k.as/display.x?cid=1&sid=34&id=336 Noen som vet om denne spilleren er noe tess ? Ønsker å bruke minst mulig på spilleren, men den må ha de kravene jeg stilte så kansje dette er det nermeste jeg kommer? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hva med en iPod? Eller kunne den bare brukes på mac? :-? Lenke til kommentar
och Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 iPod blir for dyrt.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 iPod er for dyr for de fleste (inkludert meg) Personlig liker eg bedre ein liten spiller som har (helst) 256mb. Den er lettere å frakte om du skal på lang tur med masse bevegelse eller ved jogging ol. Eg hører sjeldent gjennom heile spilleren uansett, så har lite behov for 10-30 GB. iRiver har gode Mp3-spillere, deres spillere har vunnet mange tester i det siste. Cowon iAudio er også god kvalitet, de skulle kom med ein ny versjon nå, CW300, den er testet på hw, men har ikkje sett noe til den etter dette. Billige varianten er vel MuVo fra Creative. Anbefales: iRiver og iAudio Lenke til kommentar
t_man Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Blir vel kanskje litt feil for meg å anbefale en MP3-spiller, da jeg selv venter på min første (iRiver iFP-390T), men iPoden skal en visst få for 2495.- inkl. frakt på officeline.no Spilleren jeg har kjøpt (og fortsatt venter på...komplett..hint..hint) koster 2907.- Grunnen for at jeg gikk for iRiveren, og ikke Ipod, var dens lette vekt (35g ex. batteri). For meg er dette viktig, da jeg jogger en del.. I tillegg har den radio. Det skal derimot sies at Ipoden også har mange fine funksjoner.. Tror nok du må strekke deg litt over 2000, i alle fall, hvis en ønsker kvalitet :-) Lykke til ! Lenke til kommentar
och Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Men er det noen som har prøvd ut Nex2 eller Nex2e ? Er denne mp3spilleren noe tess ? Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hadde nexen et par uker.. Billig minne... MEn spilleren er stor... En av grunnene til å kjøpe minnebasert er jo at de ikkje stopper når du løper. Leverte min NEx tilbake fordi den stoppet når eg gikk!!!! Har Ipod no.... Den er overlegen... HAr ikkje stoppet en gang endå.. Og KAN brukes på PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå