EinarEriksen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå kan Google, Microsoft og Symbian få Apple på nakken. Les mer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 I all verden? Må Epplet råtne! 6 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Avskyen mot Apple bare øker. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Knis. Tilbake til zooming med knapper for Android-folket? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 I all verden? Må Epplet råtne! Ja, for Apple er de eneste som patenterer helt vanlige ting vi alle tar for gitt. 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Som vanlig er patentene kun til hinder for oss forbrukere. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 De som tar patenter på sånne ting som det her ødelegger utviklingen for oss alle. Jeg føler avsky for patenter som dette, og jeg sikter ikke bare til apple! Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nei huff... At Apple får lov til å drive på slik de vil og manipulerer folk og folk godtar det. Det er snodig. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 I all verden? Må Epplet råtne! Nå er det ikke Apple som har godkjent dette patentet da, så feilen ligger et annet sted. Tror det er mange som tar patenter på ting kun for å forsikre seg om at andre ikke skal saksøke dem(?), men rammen for hva som skal få lov til å ha grunnlag for patenter burde vært mye mindre. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Heldigvis gjelder ikke patentet alle former for klypezoom. Lurer på om det vil få noen implikasjoner i det hele tatt med tanke på dette re-zoom-tids-kravet. Hvor lenge varer dette patentet? Jeg fant ikke noe om utløspdato i patent-teksten, men det står vel andre plasser. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) At de fikk patent på dette til side (synes allikevel det er idiotisk å innvilge patent for dette), jeg hater virkelig flerfinger-zoom. Har ofte mobilen kun i en hand (om jeg hadde hatt en tavle hadde jeg sikkert også kun ønsket å brukt en hand å navigere med), og da blir det fort en del mer knotete å måtte bruke pekefinger og tommel på samme hand. Har ikke testet løsningen til Samsung, men den løsningen Samsung viste på reklamene for en tid tilbake siden synes jeg så mye mer fornuftig ut. Endret 14. oktober 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 I all verden? Må Epplet råtne! Nå er det ikke Apple som har godkjent dette patentet da, så feilen ligger et annet sted. Tror det er mange som tar patenter på ting kun for å forsikre seg om at andre ikke skal saksøke dem(?), men rammen for hva som skal få lov til å ha grunnlag for patenter burde vært mye mindre. Ja stort sett så fungerer patenter på samme måte som atombomber. Du vet at om du saksøker noen så vil de kunne saksøke deg tilbake. På den annen side så er Apple blant de som er villig til å faktisk gå til sak, noe de har bevist ved flere annledninger. Er vel His Steveness som blir forbanna når han føler at andre selskaper stjeler Apples ideer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Snart får vel Apple patent på å øynene våre siden disse brukes for å se dems produkter.... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det betyr bare at flere fortjener å brenne. (Nærmere bestemt samtlige ansatte i det amerikanske patentvesenet. På svak varme.) Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har jeg bare innbildt meg at LG kom med en touchskjerm med multitouch før apple gjorde? Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Google kan, hvis de får Apple på nakken, fjerne pinch-to-zoom, men gjøre funksjonen tilgjengelig som en plugin. De fører da ansvaret over på forbrukerene som Apple neppe vil saksøke Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Google kan, hvis de får Apple på nakken, fjerne pinch-to-zoom, men gjøre funksjonen tilgjengelig som en plugin. De fører da ansvaret over på forbrukerene som Apple neppe vil saksøke Seriøst? Apple er jo den hissigste av alle i å saksøke/anmelde private kunder! I all verden? Må Epplet råtne! Ja, for Apple er de eneste som patenterer helt vanlige ting vi alle tar for gitt. Den er jo for knappene, folk kan lett trykk på piltastene også, eller rulle med mus hjulet. Tror ikke jeg har brukt Page Up/Down på flere år. Endret 14. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Apple vil også stoppe oss fra å skrive hva vi vil i tekstmeldinger: http://www.tv2nyhetene.no/naa-vil-apple-stoppe-dine-slibrige-sexmeldinger-3314938.html Sorry Apple, selv om jeg elsker både iPhonen og Macen min, så begynner det å gå litt vel langt! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Slik jeg hadde fortstått det så fikk man patent på noe hvis det var en ny ide' ,som ikke var brukt før. Men slik er det ikke lenger? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, er rart at de kan gå tilbake i tid. Det hele lukter at de har betalt noen under bordet for å få dette igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg