abene Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Neste Opera-versjon vil støtte utvidelser. Les mer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan være greit å nevne noe av det andre som kom frem på pressekonfreansen. Digi.nos artikler nr.1 og 2. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Håper de klarer å kontrollere stabilitet og ytelse litt, med en slags "anbefalte utvidelser"-liste eller liknende. FF er slitt tregt og tungt synes jeg. AtW Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan være greit å nevne noe av det andre som kom frem på pressekonfreansen. Digi.nos artikler nr.1 og 2. lol.. var vel for mye strev for hw å nevne at opera mobile kommer til android, med beta neste måned, og at opera 11 får grafikk-aksellerering. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fantastisk. Støtte for utvidelser er det eneste som får meg til å gå vekk fra Opera i enkelte perioder, og HTML5 burde jo snart være standard for samtlige nettlesere av nyere dato. =) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fantastisk. Støtte for utvidelser er det eneste som får meg til å gå vekk fra Opera i enkelte perioder, og HTML5 burde jo snart være standard for samtlige nettlesere av nyere dato. =) Et lit merkelig argument. føler du deg tvunget til å bruke utvidelsene ( som måtte komme) ? Lenke til kommentar
Androod Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Opera har aldri vært stabil, og kommer sannsynlig vis aldri til å bli det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 *snip* Et lit merkelig argument. føler du deg tvunget til å bruke utvidelsene ( som måtte komme) ? Jeg føler meg ikke direkte tvunget til å bruke utvidelsene, men det er et savn etter diverse synkronisering-, nedlasting- og konfigureringsaddons. Det er heller det at jeg anser en del addons som mer nyttig og hendige enn de widget-ene som Opera har å tilby. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Opera har aldri vært stabil, og kommer sannsynlig vis aldri til å bli det. ikke stabil? hvorfor har jeg brukt den i årevis uten annet enn noen småproblemer en gang i mellom? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ikke mat trollene... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Opera har aldri vært stabil, og kommer sannsynlig vis aldri til å bli det. Galt. Jeg føler meg ikke direkte tvunget til å bruke utvidelsene, men det er et savn etter diverse synkronisering-, nedlasting- og konfigureringsaddons. Opera har innebygd synkronisering av det meste som er å synkronisere (Opera Link), om du ikke har oppdaget det. Ikke mat trollene... Med såpass store meningsforskjeller innen nettleserdiskusjonene er det ikke alltid lett å skille troll fra "dumme meninger" (sett fra et subjektivt ståsted) ;-) Endret 16. oktober 2010 av kjeksomanen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har så absolutt oppdaget Operas synkronisering, men føler ikke at denne strekker til, sammenlignet med xmarks. Jeg har brukt Opera som nettleser i mange år, så dette er på ingen måte noen nedrakking på Opera, som jeg fra før av mener at er den beste nettleseren på markedet. Men i likhet med alt annet, så må det jo gå an å innrømme at den har visse svakheter. Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig. Dette bekrefter mitt inntrykk av enkelte Opera-brukere. Det er nok bare en liten minoritet som er godt synlig, men skaper et negativt inntrykk. Opera viser jo at de går mot den verste fanboi-kjernen ved å gi støtte for utvidelser, noe som er veldig bra. Opera blir også mer aktuelt her i gården, hvis man får støtte for utvidelser og at det så klart kommer gode utvidelser. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) hva slags utvidelser er det som er så viktige å ha? selv kan jeg kun tenke med google cloud-to-phone, eller hva det heter. Endret 16. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det er merkelig hvordan enkelte hater utvidelser, mens andre elsker dem. Har dere tenkt på hvorfor det er utvidelser ,egentlig ? Selv tror jeg at det kommer av et man ønsker at nettleseren skal være så enkel som mulig , men samtidig ha rom for utvidelser på funksjonene. Så i stedet for å lage flere utgaver så lages det en utgave som kan utvides med utvidelser. Da dekkes et større spekter av brukere Endret 16. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 jeg hater det ikke, men har ikke hørt om noen som kan være spesielt nyttig for meg. opera har så mange funksjoner fra før av. men jeg er selvfølgelig glad for muligheten uansett. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal bli spennende å se om de omsider klarer å få touchscreen støtte på plass. Herregud så treige de er. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Bruk hva du vil, men personlig bruker jeg en browser som er stabil. Har gitt Opera sjansen ufattelig mange ganger, men ender alltid opp med å avinstallere pga. svakheter. Fakta, ikke trolling. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg har så absolutt oppdaget Operas synkronisering, men føler ikke at denne strekker til, sammenlignet med xmarks. Jeg har brukt Opera som nettleser i mange år, så dette er på ingen måte noen nedrakking på Opera, som jeg fra før av mener at er den beste nettleseren på markedet. Men i likhet med alt annet, så må det jo gå an å innrømme at den har visse svakheter. Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig. Det var ikke deg jeg siktet til. Husk at du ikke er den eneste som har deltatt i tråden. Kommentaren min var ment som en generell oppfordring til å la være å svare på folk som bare kommer for å rakke ned på produktet som diskuteres. Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig. Dette bekrefter mitt inntrykk av enkelte Opera-brukere. Det er nok bare en liten minoritet som er godt synlig, men skaper et negativt inntrykk. Opera viser jo at de går mot den verste fanboi-kjernen ved å gi støtte for utvidelser, noe som er veldig bra. Opera blir også mer aktuelt her i gården, hvis man får støtte for utvidelser og at det så klart kommer gode utvidelser. Nå er det ingen som har blitt antatt for å være et troll når de har påpekt småmangler, og alle browsere har fanboys, så det virker noe påtatt å komme her og moralisere over Opera. Pleier du å moralisere over brukere av nettleseren du foretrekker selv? Endret 17. oktober 2010 av snartenkt Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Bruk hva du vil, men personlig bruker jeg en browser som er stabil. Har gitt Opera sjansen ufattelig mange ganger, men ender alltid opp med å avinstallere pga. svakheter. Fakta, ikke trolling. fortell hva som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå