Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Daten min har samme navn som eksen.. (nesten)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger å få lufte tankene mine litt..

For tiden treffer jeg en jente og vi har vært ute noen ganger nå.

Hun er helt fantastisk og gjør meg svært glad.

Tingen er den at tilfeldighetene ville det sånn at hun heter nesten akkurat det samme som eks-en min..

jeg ser for meg at det vil skape noen pinlige situasjoner hvis jeg f.eks skulle tatt henne med på familiebesøk. For ikke å snakke om hvordan hun ville reagert hvis hun hadde funnet det ut..

Skal jeg bry meg om slikt? Noen som har vært borti tilsvarende??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg at dette blir akkurat så pinlig som du gjør det til selv. Du bør kanskje begynne å spøke med det så fort som mulig.

I'm Henry the eighth I am

Henry the eighth I am, I am

I got married to the widow next door

She's been married seven times before

And every one was an Henry (Henry)

She wouldn't have a Willy or a Sam (no Sam)

I'm her eighth old man, I'm Henry

Henry the eighth I am

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det "problemet" opptil flere ganger. Min nåværende flørt heter det samme som to personer jeg tidligere har vært borti, han jeg holdt på med før jul i fjor hadde samme navn som onkelen min (maaange merkelige samtaler pga det). Eksen min fra i fjor sommer het det samme som den ene broren min og en annen eks.

Jeg skjønner ikke helt hva som skal være så fælt her. Verken de eller du har bestemt hvem som skal hete hva, så det er jo bare en tilfeldighet. Forhåpentligvis er kvinnfolket i stand til å fatte det (og hvis ikke er det kanskje like greit å kvitte seg med henne likevel?)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det "problemet" opptil flere ganger. Min nåværende flørt heter det samme som to personer jeg tidligere har vært borti, han jeg holdt på med før jul i fjor hadde samme navn som onkelen min (maaange merkelige samtaler pga det). Eksen min fra i fjor sommer het det samme som den ene broren min og en annen eks.

Jeg skjønner ikke helt hva som skal være så fælt her. Verken de eller du har bestemt hvem som skal hete hva, så det er jo bare en tilfeldighet. Forhåpentligvis er kvinnfolket i stand til å fatte det (og hvis ikke er det kanskje like greit å kvitte seg med henne likevel?)

Kan være enig i det du sier, men er nok ikke morro å ha en kjæreste som heter det samme som et nært familiemedlem når man har sex og hører navnet på f.eks broren eller søstra si. Vanskelig å ikke tenke på feil person osv.(ikke skrivd med perverse intensjoner)

Lenke til kommentar

Kan være enig i det du sier, men er nok ikke morro å ha en kjæreste som heter det samme som et nært familiemedlem når man har sex og hører navnet på f.eks broren eller søstra si. Vanskelig å ikke tenke på feil person osv.(ikke skrivd med perverse intensjoner)

Jeg har i alle fall ingen problemer med å holde styr på hvem jeg har sex med til enhver tid. Det har virkelig aldri vært et problem. Noen ganger har det oppstått lett forvirrede situasjoner fordi mamma og jeg sitter og tror at vi snakker om den samme "Geir", men så viser det seg at vi ikke gjør det. Men det er jo bare komisk, og jeg har aldri følt det perverst eller ekkelt.

Hvis man har familiemedlemmer som heter Kristian/Christian, Thomas, Ida, Maria eller et annet veldig vanlig navn, så er sjansen rimelig stor for at man før eller senere blir ekstra godt kjent med noen som heter det samme. Nettopp fordi veldig mange har disse navnene. Sjansen er også stor for at man kan komme til å møte to som heter dette.

Han jeg var sammen med i tre år hadde for øvrig en søster som het nesten akkurat det samme som meg, og jeg har ikke engang et vanlig navn (faktisk er navnet mitt uhyre uvanlig i norge). Det var aldri noe problem..

For enkelhets skyld kan man kanskje bruke et kallenavn på den ene i noen tilfeller, men for trådstarter er nok det ganske uaktuelt og meningsløst.

Lenke til kommentar

Fattern var sammen med ei som het det samme som mamma, var aldri et problem.

men er nok ikke morro å ha en kjæreste som heter det samme som et nært familiemedlem når man har sex og hører navnet på f.eks broren eller søstra si.

Pleier sex-partnerne dine å rope sitt eget navn under akten?

Endret av Tomriel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fattern var sammen med ei som het det samme som mamma, var aldri et problem.

men er nok ikke morro å ha en kjæreste som heter det samme som et nært familiemedlem når man har sex og hører navnet på f.eks broren eller søstra si.

Pleier sex-partnerne dine å rope sitt eget navn under akten?

Ja var det jeg mente vett :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...