fjarle Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ny fargerik trykkskjermtelefon. Les mer Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Trykkfølsom skjerm = turn off. :!: Endret 14. oktober 2010 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan kan en slik telefon ha resistiv skjerm? Eneste grunnen til at mobiler bør ha det, er om den skal være stylusvennlig og menyene trenger stylus. Noe denne telefonen garantert ikke gjør. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Eller for å gjøre telefonen billigere, eller for å selge den i land hvor stylus er et stooort pluss (f.eks. Kina). Eller en kombinasjon Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Trykkfølsom skjerm uten stylus er helt håpløst, grøsser av tanken. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det bare eg som vert forvirra av dei nye Nokia-navna? Me har ein C5 frå før, og denne er vel ikkje meint som ei oppgradering, men ein sameksisterande modell. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er vel bare Symbian^3 som støtter kapasitiv skjerm. Så hvorfor i svarte bruker de ikke Symbian^3 på denne? C6-01 kommer jo snart. Unødvendig telefon, og knapt nok en oppgradering fra de allerede eksisterende telefonene fra Nokia i "5800 serien" Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er vel bare Symbian^3 som støtter kapasitiv skjerm. Så hvorfor i svarte bruker de ikke Symbian^3 på denne? Nokia X8 har kapasativ skjerm og Symbian S60 v5. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Denne mot LG GT540 Swift... jeg vet hva jeg ville ha valgt: Android 2.1 istedenfor OS jeg brukte da Eminem og Colio var hipp.. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Denne mot LG GT540 Swift... jeg vet hva jeg ville ha valgt: Android 2.1 istedenfor OS jeg brukte da Eminem og Colio var hipp.. Noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Android er Linux med et lag av Java smurt oppå. Jeg brukte Linux allerede tidlig på 90 tallet. Linux selv er en hack av Unix som ble brukt allerede i 1969, flere år før Eminem var født. Symbian er gammelt det også (80 tallet tror jeg de første versjonene kom). Hvis du vil ha et "nytt" OS, så er Windows eneste mulighet. Windows Mobile 7 er vel det ferskeste OS'et som finnes. Aner ikke hvor mye av det gamle Windows Mobile som ligger inni der, men selv det er nytt i målestokk med Symbian og Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg