SpecialForce Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hei, har en DIR-855 som trenger nye antenner. Her er kravene jeg har: Klarer AGBN Høyere DBI enn 2 (standard antenne) Klarer samtidig å kringkaste 2,4 og 5 ghz båndet. Dessverre har ikke Prisguide tilgjenglige parametere for å spesifisere dette, så det er vanskelig å finne noe som jeg er sikker på fungerer, ellers vil jeg veldig gjerne ha 2 omnidirectional, og en directional. Er dette mulig? Siden det er sma plugger for å skru inn dagens antenner, regner jeg med at det er reverse sma. Håper på hjelp SpecialForce Endret 14. oktober 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Eksempel på en dual band retningsantenne: http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_source=hardware&utm_medium=prissokmotor&sku=89963&site=6 Husk at du kan bygge en selv for noen tiere... For 5 GHz halverer du dimensjon på loop og avstand til reflektorplaten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, den ser ut som det jeg trenger, omtrent. Det jeg la merke til er at den antennen du har valgt ut er directional, vet du om noen som er omnidirectional ? mulig jeg dropper helt directional, men nå har jeg heldigvis et valg Takk skal du ha for forslaget! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har ikke noen gode tips nå ihvertfall. Skal man ha rundstråle med mye forsterkning, så blir de fysisk høye og stråler temmelig flatt. Da vil du få litt bedre signal i horisontalplanet og svakere signal over og under antenneplanet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Synes det der holder i massevis, jeg har fått et utrolig godt svar, og det er jeg takknemlig for Alltid hyggelig når noen gidder å hjelpe en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå