godlaks1 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Når jeg starter pcen får jeg bare denne meldingen "Forced network boot attempt failed check cable and settings". Det skjedde etter jeg startet pcen på nytt en automatisk oppdatering. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Når jeg starter pcen får jeg bare denne meldingen "Forced network boot attempt failed check cable and settings". Det skjedde etter jeg startet pcen på nytt en automatisk oppdatering. Her er det nok nettverksboot som er aktivert og er satt som nr. 1 i oppstarten. Prøv å gå inn i bios, deaktiver nettkort boot eller endre til at harddisken står som nr. 1. Lenke til kommentar
godlaks1 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Boot sequencen min er 1. Onboard sata drive, 2 onboard or usb cd-rom drive. Ikke noe nettversk boot. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da finner ikke maskinen din harddisken. Sjekk om ledningen/HDD en har løsnet. Hvis ikke har nok disken tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå