_Johan_ Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg sitter å holder på litt med å redigere en film, og sitter nå å kozer meg med råfilmen som er på noen gigabyte og noen minutter. Problemet er at når jeg i premier setter ned hastigheten på filmen, så blir resultatet ekstremt dårlig kvalitet. Fargene flyter ut i bildet og får sånne svarte striper (som når man spoler med bilde på liksom...) Måten jeg ordner sakte film på er at jeg bare setter ned speeden på "clipet" ved å høyreklikke på det og "speed". Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Formate på råfilmen er .avi. Så om noen har et godt forslag for å kunne få kvaliteten akseptabel så hadde det vært flott!!! Tusen takk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg hadde samme problemet på en film jeg laget. slow-motion så helt for jæ*** ut. Fant aldri ut av hvorfor :-? Et såpass proft program må da kunne klare det bedre. Jeg gikk over til windows movie maker null problemer og gnistrende kvalitet på slow-motion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå