fjarle Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ny versjon av Cyanogenmod gir FM-radio på Google-telefonen. Les mer Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ganske rart at en telefon som nexus one, ikke har stock radiosoftware... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Altså, jeg har hatt radio på min nexus one i tjah, måneder? Husker ikke den første rom jeg la inn som hadde det, men i alle fall de siste fem ukene på evil's desire rom som jeg kjører nå, til desire HD / Z-roms blir mer stabile. Ikke at radioen er fantastisk dekningsmessig under bevegelse, men det problemet har jeg hatt med mange mobiltelefoner. Muligens derfor de unnlater å ha den aktivert? De gidder ikke folk som klager på det? Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Cyanogen rappa den fra MIUI ROM'en som har begynt å dukke opp i Vesten. (MIUI kommer er fra noen utviklere i Kina). Bruker for øvrig MIUI på min Nexus One selv. Fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg