Need44speed Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pleier å bli trøttere etter powernaps jeg å spise når du våkner fra en powernap hjelper Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ^ Sover du for lenge er du fucket, da blir du kjempetrøtt. Hater når det skjer på f.eks. lørdager. Samme med å sove lenge. Klarer ikke å hente meg inn igjen, og er ødelagt resten av dagen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nei, jeg sover ikke nok. Gode bøker eller andre morroe ting ødelegger som regel for meg. Jeg prøver å legge meg cirka 23, men blir ofte til at jeg legger meg nærmere 00. Så blir som regel 7 og en halv til 7 timer søvn siden jeg bruker litt tid på å sovne, men er på topp etter 9 timer søvn. I fjor hadde jeg store søvnvansker som var ganske kjipt for skolegangen min, så nå prøver jeg alt jeg kan å sove mer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Legger meg som regel i 23.30-00.00 tiden, og da blir det en ca 7 timers søvn. Burde vel egentlig hatt 1-2 timer ekstra, men det tas igjen i helgen. Da sover jeg gjerne 10-12 timer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Pleier å bli trøttere etter powernaps jeg Jeg og, men har nok noe med at når jeg først sover utenom natten, er det fordi jeg trenger det. Uansett, om jeg med vilje prøver på powernap er det egentlig bare ubehagelig. Hjertet slår sakte men veldig hardt, noe som gjør det komplett umulig å sovne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå