wthell Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei, Jeg har et lite problem med min HP NC6400 som ikke utnytter all ram installert i maskinen. Maskinen kjører da Windows 7 x64, og det er installert 4 gig ram i maskinen, men den utnytter kun 3,37 gb ram. Har lett etter en løsning på nettet, men ikke noe av det jeg har prøvd ser ut til å fungere Noen som har vært borti dette, evt. har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei, Jeg har et lite problem med min HP NC6400 som ikke utnytter all ram installert i maskinen. Maskinen kjører da Windows 7 x64, og det er installert 4 gig ram i maskinen, men den utnytter kun 3,37 gb ram. Har lett etter en løsning på nettet, men ikke noe av det jeg har prøvd ser ut til å fungere Noen som har vært borti dette, evt. har en løsning på problemet? Skru av PCI memory hole i bios. Da kan du ikke lenger boote 32-bit operativsystemer, men du har jo 64 biters windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå