ts2101 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ok.... da har strømadaptere til den eksterne mybook'en min fra WD takket for seg, og gått av scenen... har ikke kvitering lengere, husker ikke hvor den ble kjøpt.... HVA NÅ?!?!?! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du kan sende mail til WD å høre om du kan kjøpe en ny. Eller du kan ta sjangsen på å bruke en annen med samme spesifikasjoner. Lenke til kommentar
ts2101 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) har sendt mail til dem nå og venter på svar fra dem.... prøvde den andre løsningen før jeg starta denne ''thread'en'', men har ikke andre strøadaptere hvor kontakten passer men kom på nå at den var kjøpt hos lefdal... skal spøre dem om de kan hjelpe med problemet mitt.... Endret 14. oktober 2010 av ts2101 Lenke til kommentar
ombay Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvis du finner en trafo med de riktige spesifikasjonene, men ikke riktig plugg. Kan du jo alltids klippe av den som passer fra den gammle trafoen og skjøte denne på med enten en sukkerbit eller skjøtehylser. Men husk å holde tunga rett i munnen når det kommer til pluss og minus. En feil har kan få fatale følger! Eett multimeter vil kunne gi det ett svar på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå