Mr. Lurk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvem bryr seg? Virkelig spør deg.. Er det dama eller egentlig du som bryr deg mest? Jeg har kanskje ikke verdens største tiss heller, men jeg klarer faen å tilfredstille alle jenter og meg selv Og for å si det slik, jeg har også fått mange gode komplimenter på tissemannen min fra fulle party jenter. Men igjen, hvem er det som bryr seg? Ikke meg, jeg er født slik, og takk gud for det.. Cm? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) haha 13 år og 15cm ?, hvor hard pressa du målestokken inn i magen da ? ikke vær redd. alt går nok bra skal du se Endret 21. oktober 2010 av livingman Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvem bryr seg? Virkelig spør deg.. Er det dama eller egentlig du som bryr deg mest? Jeg har kanskje ikke verdens største tiss heller, men jeg klarer faen å tilfredstille alle jenter og meg selv Og for å si det slik, jeg har også fått mange gode komplimenter på tissemannen min fra fulle party jenter. Men igjen, hvem er det som bryr seg? Ikke meg, jeg er født slik, og takk gud for det.. Cm? Ta det med ro Wizzlee Trenger ikke mer enn 10, det er tross alt, alt det andre rundt som er viktigst Lenke til kommentar
Gjest pinkfish Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Livingman, jeg målte den fra siden gjør ikke sånn som du sikkert gjør og tar inn magen så mye du kan og presser alt du har med målestokken inn i magen men det funker vel det og ? og ja har 15 cm Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Er riktig som han over her gjør. Målebånd på siden i stedet for å måle på oversiden av junior. Penisroten går lengre inn enn det mang oppnår på oversiden, og det er det som er riktig måling. Skal man måle den så måler man riktig Endret 21. oktober 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor måle på siden? Måler du på oppsiden så måler du den effektive lengden. Hvor langt inn i kroppen den går spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Livingman, jeg målte den fra siden gjør ikke sånn som du sikkert gjør og tar inn magen så mye du kan og presser alt du har med målestokken inn i magen men det funker vel det og ? og ja har 15 cm okey, vis det hjelper deg og sove om natten :!: Endret 22. oktober 2010 av livingman Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvorfor måle på siden? Måler du på oppsiden så måler du den effektive lengden. Hvor langt inn i kroppen den går spiller ingen rolle. Det er sant, men rett skal være rett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flere kilder sier jo snittet ligger på rundt 15, men jeg tviler på de regner med det som sitter under magefettet. Skal det kunne sammenliknes må man jo bruke samme målemetode. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flere kilder sier jo snittet ligger på rundt 15, men jeg tviler på de regner med det som sitter under magefettet. Skal det kunne sammenliknes må man jo bruke samme målemetode. Joda, alt er normalt mellom 9-17 cm har jeg lest, og jo penis går under magefettet. Derfor mange overvektige kan synes å ha liten spelemann Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Men uansett. Hvis du og din kjæreste føler dere er klare så ha sex sammen, så gjør det for all del! Ingen her på dette forumet skal kunne si noe som får deg på andre tanker, du er din egen sjef Og som mange andre har sagt før, ikke tenk på lengde og tykkelse, tror uansett ikke jenta på 15 år er så veldig kresen, har vondt for å tro at hun har et bredt sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar
Ocken Bom Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bli voksen først. Bare et godt tips. Liten unge jo... Helt enig. Bli 14 først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg