Left Blank Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har ikke gjort noe analyse av dette, men virker som populære brukere som har et kjent navn på forumet mange ganger får masse rykte poeng på postene sine, mens mer vanlige brukere gjerne må arbeide mer for sine poeng. Noen andre som syntes dette? 3 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan nok kanskje hende ja, men hvis jeg ser et godt innlegg går jeg ikke innpå denne brukeren for å se antall post og alt det der. Er det bra plusser jeg det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Populære kjente mennesker blir lagt bedre merke til enn nykomlinger og ukjente? Næh fant du ut det helt selv? Beklager spydigheten, men hvorfor henger du deg opp i ryktepoeng? Såvidt meg bekjent har de ingen funksjon i det hele tatt. Poster du et morsomt bilde kan du få 16 poeng. Men du kan poste et langt og fantastisk bra innlegg i en annen tråd og ikke få noen poeng. De er ikke en refleksjon i det hele tatt på hvordan en person er, ettersom måten de deles ut på så utflytende at det er umulig å trekke noe ut av det. Skulle man hatt et slikt system så burde det i min mening vært trådstarter som spurte om hjelp og evt gav poeng til den/de som hjalp trådstarter med problemet. Ryktepoeng er et relativt meningsløst tilskudd. Det eneste det gjør er å markere hvilke innlegg som ble satt pris på og det gir en tilbakemelding til hver enkelt på hvor verdsatt innleggene dine er. 8 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 haha det er ok zeitgeist. jeg er altfor trøtt til å skrive noe nå men jeg hadde et eller annet poeng med denen tråden.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg skulle gjerne sett at forumet også hadde en minus-funksjon, nettopp på grunn av problemene med usaklig plussing, og rene popularitetsplusser. Er man kjent og populær, så ville man logisk nok også fått flere minuser av innlegg der det forventes bedre. Egentlig er hele +-systemet ubrukelig uten å ha muligheten til å gi minus. Av en eller annen snodig årsak så bruker jeg å få mest +-er ved å kritisere +-systemet. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg savner også en minus funksjon. Pluss tingen føles ikke komplett sånn som det er rett og slett. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Populær bruker = Gode innlegg ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Morsomme innlegg = Populær bruker Sånn. Endret 14. oktober 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå