Johnny_B Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hei. Mitt Nvidia 8800GT kort trenger en ny vifte. Den gamle bråkte veldig mye, og er vanskelig å rengjøre... Så jeg har tenkt å gå til innkjøp av kjøleribber til rammen og en vifte til gpu'en. Den kan såvidt jeg ser monteres på 53x53mm. Problemet er at jeg ikke finner en ENESTE PWM vifte. Leita nettet rundt. Finni PWN vifter i 60x60mm men ikke mindre... PWM gjør at viften styres etter hvor varmt kortet er, og trenger derfor 4 ledninger... Kortet er ikke klokket, og jeg har ingen planer om å klokke det i fremtiden heller Jeg har en tom slot rett over skjermkortet, så jeg har plass til en løsning på maks 2,5 cm, da jeg har 3,5 cm å gå på til neste kort... Og man trenger vel 1cm i alle fall for å få sugd inn litt frisk luft? Sett på kjøleribbe til GPU'en og. Men disse tar jo vannvittig mye plass... Jeg trenger ikke mer kjøling enn det standard vifta ga meg når den var ny... Endret 13. oktober 2010 av Johnny_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå