MoozeBlaster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvor er de beste stedene å finne skuespillere til mindre roller i egenprodusert film/serie? Jeg har ikke lyst til å bruke bekjente eller venner, da det fort blir mindre seriøst da. Noen gode forslag? (det er forresten snakk om en action/skrekk/fantacy film) Lenke til kommentar
bxc Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hør med det lokale teatermiljøet. Selv om skuespill for kamera og teater er litt forskjellig. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Det går selvsagt ann. Men jeg synes teaterfolk har en tendens til å "overspille".. noe som ikke gjør seg så godt på film. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er du fra noen storby? I så fall kan du jo alltids henge opp noen plakater, muligens på nærmeste butikk, henge opp en lapp med telefonnummer. Det er hva jeg tenker jeg hadde gjort om det var en lavbudsjetts amatørfilm. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har hørt at det finnes en eller annen nettside for "upcoming" skuespillere og folk som bare har det som hobby, der det skal være ganske bra å finne folk. Folk har profiler og sånt.. Desverre husker jeg ikke hva den heter. Noen som skjønner hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 en link til den siden hadde vært genialt. Jeg er ikke fra en storby, men episodene skal filmes i trondheim og bodø. iallefall etter planen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du kan kanskje prøve www.filmere.no. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for linken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller på videregående skoler. Alltid noen som har en liten skuespiller i magen. (tror de) 1 Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 hehe TROR de ja.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tja ... Drama-linjer er jo alltids et sted å lete. Da vi spilte inn kortfilmen vår, Niding, i vår, brukte vi en dude fra Teaterskolen (elns) i Oslo, ei fra skuespiller-linja på HiNT Verdal, samt P3-Yngve. Vi hadde også flere interesserte statiser fra en VGS i Trondhjem, men vi fikk aldri brukt noen av dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Uansett så stiller jeg sikkert opp som stuntmann! :!: Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg stiller opp for alt som kan være til hjelp om dere skal til Bodø Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Vi trenger faktisk et par stuntfolk til noen fightscener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå