Greven22 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Heisann, Jeg lurer på om noen har erfaring med ett verktøy for remote av andre PCer. Det må være sånn at jeg kan sende en url til foreks ett familiemedlem som gjør at jeg kan ta over PCen ved at han/hun installer en app eller lignende på sin PC. Vet om logmein og gotomypc (fra citrix) men er ute etter litt erfaringer. Begge disse koster også penger, er det noe gratis der ute ? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Tror ikke det fins et remote verktøy der du kan sende et link, dette er pga sikkerhet. Men jeg anbefaler å teste ut Teamviewer. Utentvil det beste remote verktøy jeg har vært bort i. Den kan også la deg logge inn via Windows login menyet (ved reboot o.l.). Endret 13. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.teamviewer.com/no/index.aspx Teamviewer funker flott, men de må laste ned programmet, men det er ikke noe installasjon. Bare laster ned, kjører og gir deg infoen som står i ruten som kommer opp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 LogMeIn finnes da i gratisutgave også? Jeg har brukt det i lengre tid uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå