Populært innlegg A-Jay Skrevet 13. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Dette skjer i "SnowDOG's Picture humor thread" hvor det er bildeplikt for alle innlegg i tråden. Vår alles kjære admin/forumbestefar (tom waits for alice) presterer å bryte denne regelen og blir satt på plass av en moderator: Minner om at selv admin må ha bilde hvis man ikke er i modereringsærend Og svarer selvsagt tilbake: Minner om at admin kan gjøre frekke moderatorer til forumpensjonister på ca 20 sekunder... Geir (Jeg regner forresten med at siden det ikke er snakk om ren uthenging av brukere her så er det greitt å identifisere brukere. Gullkornet blir litt meningsløs hvis man ikke kan identifisere personen det gjelder. ) Endret 13. oktober 2010 av A-Jay 22 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg lo godt av den posten, ja. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lo godt da det skjedde, men teknisk sett hadde jo tom waits for alice bilde i posten sin? Riktignok godt forkledd som tekst, men likevel... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Lo godt da det skjedde, men teknisk sett hadde jo tom waits for alice bilde i posten sin? Riktignok godt forkledd som tekst, men likevel... Det ble redigert inn i etterkant om jeg husker rett. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kommer det ikke redigeringsboks når admin og moderatorer redigerer da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Administratorer kan velge om det skal synes at de har redigert eller ikke. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Aaah. Da så. Jaja, morsomt var det hvertfall!!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Administratorer kan velge om det skal synes at de har redigert eller ikke. Et ord dukket opp i min mindre intelligente hjerne! Konspirasjoner! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå