andy100 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som vet om det blir noe av 2 på en moped regelen? Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du mener den latterlige facebook gruppa som sikkert heter "72 likes og jeg ringer staten!11!11!!!11!111" eller no lignende? Nei, aldri. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som vet om det blir noe av 2 på en moped regelen? Tviler nok på den du... Lenke til kommentar
K-E Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 § 3-1. 2. I tillegg er følgende personbefordring tillatt dersom de tillatte vekter ikke overskrides og befordringen er betryggende: f) Ett barn under 10 år på tohjuls moped. 1 Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 § 3-1. 2. I tillegg er følgende personbefordring tillatt dersom de tillatte vekter ikke overskrides og befordringen er betryggende: f) Ett barn under 10 år på tohjuls moped. Tror kanskje de mener uansett alder osv Hvor ofte har du faktisk bruk for å ha en 10åring bakpå mopeden liksom? :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 bakpå? er du gal. ungen skal være forran:) Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jepp, derfor barn og kvinner først - i tilfelle det sku skje noe galt, så mennene kan være klare. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 nå var det jo snakk om at EU skulle tvinge norge til og følge en eller anna eu regel som gjorde det tilatt med 2 på mopeden . jeg tror norge snodde seg unna ved og si at siden vi ødelegger ( plombere ) mopeden så mye at de ikke kan dra 1 normalt menneske så vil det være galskap med 2 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når jeg tenker meg om så har jeg aldri i mitt liv hørt eller lest om noen levende vesen som mener at denne regelen er nyttig. Begynner å lure på om de bare har laget den for å irritere... Rikitignok er det stor mangel på krefter med plomberingene, men det funker jo i alle andre land? Hvorfor skal vi være så jævlig vanskelige her i Norge, et av verdens mest velstående land? Men er det snakk om å la en söt jente få sitte på hjem, så er det stor sjangs for at denne regelen brytes, så jeg bryr meg ikke så mye bellduck Lenke til kommentar
madlak Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg skulle ønske at det var lov med 2 på en moped.. Trenger jo ikke være en hel familie på 1 moped, men 2 stk holder jo lenge Chris Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Etter erfaring så går det helt greit å kjøre 2 på en moped, men bremsene (iallefall de jeg hadde på mopeden) ble betraktelig dårligere. Håper ikke denne regelen går igjennom, og om den isåfall går igjennom så håper jeg at man blir opplært i å kjøre med passasjer når man tar mopedlappen. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noen atver som SMC mistral er typegodkjent for 2 personer, men det man må se på er godkjent nyttlast ink 1person som det står i vognkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå