arne22 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hei ! Etter glimrende hjelp i dette forumet, så har jeg faktisk klart å få til noe av det som jeg ønsket å få til. Først og fremst så var det å legge noen linker på en flash side med adresse til noen andre sider, og så noe lyd Link Nå skulle jeg gjerne fått disse blå runningene til å skifte over til rød frage når musepekeren "vandrer" over dem. Mon tro hvordan dette gjøres ? Det er i øyeblikket snakk om en gammel "Flash 8.0", men skifter vel over til siste modell om litt. Går ut i fra at det denne gangen ikke er snakk om noe "actionscript" men heller ett eller annet med knappenes egenskaper eller noe slikt, når musepekeren passerer over. ????? Endret 13. oktober 2010 av arne22 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NZYq_IkCEGk. Kunne dette selv når jeg gikk på uskolen, men etter den tid har det falt i glemmeboka. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Nei, du husker feil, det var framhaldsskolen. Kan godt huske at du satt fire benker bak meg med den derre laptoppen som hadde fire radiorør. Ellers takk for linken til filmen. Den var supergrundig, så den bør jeg klare. Edit: Jeg testet ut i fra filmen og det fungerte supert ! Takker så meget ! Endret 13. oktober 2010 av arne22 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan godt huske at du satt fire benker bak meg med den derre laptoppen som hadde fire radiorør. Da tror jeg du tenker på feil person Bra at det virker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå