JohnRichard Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Lager en litt merkelig høyfrekvent lyd, og gir ikke strøm til hovedkortet. Testet med en annen strømforsyning at hovedkortet får strøm og maskinen ser ut til å gå til boot (hadde ikke skjerm tilgjengelig). Skulle gjerne hatt en ny strømforsyning, men nærmeste jeg fant (på lager) var MIST modulær 800W til 1045,- + frakt, og det ble litt i dyreste laget. Finnes det noe greit alternativ? Trenger 4P samt PCI-E. F.eks: https://prisguiden.no/produkt/57357 ? Endret 13. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) LC-Power er heller labre greier, er produsert av OEM Huntkey, og den er oppgitt til peak effekt (som bare kan leveres en kort periode, 30-60 sek). Ville i så fall heller gått for denne, god PSU for pengene og Dustin har tilbud på den. http://www.dustinhome.no/pd_5010133748.aspx Endret 13. oktober 2010 av Smirnoff Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk, mistenkte at LC Power var noe "jalla"-greier. Flott med tips til andre merker, som er dugelige, MIST koster mye om dagen. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk, mistenkte at LC Power var noe "jalla"-greier. Flott med tips til andre merker, som er dugelige, MIST koster mye om dagen. Min MIST 600W smalt og tok med seg sikring og jordfeilbryter her forleden. Den hadde stått i ro en stund grunnet reise, men lurer på hva som var galt. Skal uansett sjekke opp om garantitiden er gått ut, den er bare 2 år gammel. Bestilte meg MIST 800W, håper den holder lenger. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Min har stått i en PC som har stått på 24/7 noen år. Har stått på vaskerommet, så er litt mer støv i PC'en enn jeg liker, men tror ikke det er det som er problemet, da PSU var ren og fin. Skulle kanskje sjekket garantien, ja. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Om det er garanti igjen og du fikk ny på , ville det nok vært den billigste løsningen ja, hehe. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Verd forsøket tenker jeg, siden jeg fant en gammel Cheiftech PSU, dog uten PCI-E kontakt, men trenger vel neppe den for å boote? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tok ut MIST 600W og byttet den ut med min nye 800w. Begge to er Modulære, men de har byttet om på utgangene, så kablene som passet i 600w passer nå ikke i den nye. Jeg likte bedre slik det var før... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ouch. Den er kjip. Men kablene (og strømforsyningen) skal jo være merket med hvilken versjon av kabler den bruker v2/v3 f.eks. ? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det såg jeg ikke, men kan godt være. Jeg må si at jeg likte den gamle 600w bedre. Fikk en større kvalitetsfølelse av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå