Madman Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei igjen guruer. Skal slette win xp home og legge inn pro. Men jeg får ikke til å formattere c. Hvordan i hule heite gjør jeg det??? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du lager en oppstartsdiskett, og så starter du maskina på nytt med disketten i diskettstasjonen, og så må du stille inn bios slik at den booter fra Floppy....når du kommer i DOS så skriver du format c: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Boot med XP pro cd'en. Den gir deg muligheten til å formatere før du begynner installasjonen. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei igjen guruer. Skal slette win xp home og legge inn pro. Men jeg får ikke til å formattere c. Hvordan i hule heite gjør jeg det??? Du kan jo også oppgradere til pro, hvis det er ønskelig. Du setter inn pro cd`en og velger Oppgradering. Da slipper du å legge inn programmene på nytt osv. Bare litt synd at det ikke er alltid det funker. Men det går jo ann å prøve. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 oppdatering er for n00bs! Formater du! Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 hmm... eg savner en slik "lag bootdiskett" i winxp... og xp bootdisker er jo på 4 stk? ...og eg hater cd'er finn 5 feil men formater m diskett eller cd du... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ikke gjør det noe vanskeligere enn det er... boot med XP-cd`n og kjør hele prosessen der... er det enkleste, og skjønner ikke helt hva du skal med diskett... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 du kan også boote med en won98 diskett.så velger du står uten cd rom. fra A: skriver du: format c: velger ja/yes og trykk enter Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 du kan også boote med en won98 diskett.så velger du står uten cd rom.fra A: skriver du: format c: velger ja/yes og trykk enter Det er et dårlig forslag du kommer med der. Hvis det er en NTFS partisjon på disken så kommer du ingen vei med å prøve formatering fra DOS. Og den som da ikke skjønner problemet blir ganske forvirret. Gjør som Dre@m_Lord sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå