Javisst Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Heihå! Har nå i det siste fått dilla på Apple sine tjenester, da disse er mye mer gjennomført og lettvint enn Microsoft. Greia er at jeg har en mediasenter som jeg styrer med en iPod Touch... Hittil har ingenting fungert skikkelig... Har brukt masse penger på diverse apper til å styre musikk og film. Mitt siste forsøk var en app for å styre VLC, men lyden hakker og filmavspilling er helt ubrukelig... Kom så på at det ville vært logisk at iTunes ville vært det beste med tanke på iPoden. Jeg konfigurerte Ipoden, og alt la seg inn automatisk fiks ferdig! Istedenfor all jævelskapen med konfigurering og frem og tilbake med Microsoft... Så til saken... Jeg har en harddisk med FLAC og film, altså avi. Foretrekker FLAC da lydkvaliteten er bedre. Finnes det en måte å få iTunes til å spille av disse filene? Dette skal IKKE overføres til iPod. Dette skal kun brukes til å spille av film og musikk direkte til stereoanlegg... Veldig idiotisk hvis alt må kodes om til å passe Apple sine regler. Er det et program som kan brukes til å lure iTunes til å spille av disse filene og som samtidig gjør at disse filene vises i iTunes? Mye enklere å bare skru på filmen med iPoden istedenfor å bruke tastatur og mus... Hvis dette går an, kaster jeg hele mediasenterdriten utav stereobenken, og går til anskaffelse av en Apple TV heller... Håper dere kan hjelpe! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 FLAC skal iallfall være mulig. (Er litt nybegynner på iTunes og Mac selv). How to play FLAC files in iTunes Lenke til kommentar
Inside Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ta også les litt her Movie2iTunes! Det er liten prog som lar deg importere XVID komprimerte filer (.avi) til iTunes. Usikker om det funker fortsatt da men. Endret 25. oktober 2010 av Inside Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ta også les litt her Movie2iTunes! Det er liten prog som lar deg importere XVID komprimerte filer (.avi) til iTunes. Usikker om det funker fortsatt da men. Hmmm, virker som dette er kun til Mac... Jeg får søke videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå