MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det er faktisk utrolig fordomsfullt å anta at en som skriver slik er døv, men det er vel ofte slik at de mest velmenende også er de som fremstår som mest intolerant. Med fare for å bli helt forjævlig sint nå, så sier jeg bare en ting: Toas er "Thomas :-)" om du ikke viste det, og i siggen hans står det at han er døv med rød skrift. Lenke til kommentar
zane Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Enda et lettlurt fjols PS: Er det så vanskelig å begripe at det som står i en signatur ikke nødvendigvis er korrekt? Tror du på meg dersom jeg føyer til i min signatur at jeg er den rettmessige tronarvingen til det norske hus? Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Enda et lettlurt fjols PS: Er det så vanskelig å begripe at det som står i en signatur ikke nødvendigvis er korrekt? Tror du på meg dersom jeg føyer til i min signatur at jeg er den rettmessige tronarvingen til det norske hus? Uansett om om man er døv eller ikke bør man slippe å få slike barnslige kommentarer. Hvis man ikke har noe relevant eller fornuftig å si , kan man like godt holde kjeft. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bare la det gå folka. Om dere ikke vil hjelpe når det blir spurt så la vær å svar... Dette er tross alt Hjelp, jeg skal ha ny PC. Noe som egentlig skulle hete PD her i Norge. Person Datamaskin!! Genuint! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Selvsagt skal man ikke mobbe personer som faktisk har lese- og skrivevansker. Eller er døv for den saks skyld, selv om døve vanligvis både leser og skriver utmerket - husk at dette jo er den måten døve enklest kan kommunisere med hørende på. En annen side av saken, selv om det står i reglene at man ikke skal kritisere folk for skrivefeil etc, er at normal dannethet og netikette innebærer at man faktisk klarer å kommunisere noenlunde korrekt med omverdenen. Det er så mye lettere å gjøre seg forstått og å forstå andre dersom man uttrykker seg i alle fall tilnærmingsvis korrekt. Greit at folk kan ha dysleksi, men når 50% av postene på forumet vrimler av "latskapsfeil" og ting som tyder på mangel av elementær forståelse for norsk språk, må det jo være noe galt et sted...? Og ja, personlig tror jeg denne posten ble startet av "Thomas :-)", som har skaffet seg nytt nick, og at hele greia er SÅ fake. Konklusjon: Ingen sykdommer, legninger eller tilstander legitimerer idiotisk posting eller oppførsel. Det er lov å tenke før man poster At jeg skulle bli advart eller utestengt pga disse meningsytringene er iallfall for meg uforståelig. Lenke til kommentar
zane Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jazzcat: Her er det snakk om en person som med viten og vilje sitter hjemme og holder folk for narr med sine latterlige poster. Uansett om om man er døv eller ikke bør man slippe å få slike barnslige kommentarer. Hvis man ikke har noe relevant eller fornuftig å si , kan man like godt holde kjeft. Her støtter jeg deg fullt ut. Derfor regner jeg ikke med ytterligere kommentarer fra deg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvorfor ikke ta resten av denne og fremtidige diskusjoner her (OT): http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...hlight=#1010798 Lenke til kommentar
Toas Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg er ikke Thomas;) nei...ja jeg kjenne ham.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Enda et lettlurt fjols PS: Er det så vanskelig å begripe at det som står i en signatur ikke nødvendigvis er korrekt? Tror du på meg dersom jeg føyer til i min signatur at jeg er den rettmessige tronarvingen til det norske hus? Altså, når topic er "Kan dere Anbefaling meg"... Hvem i huleste skriver kan dere Anbealing meg?! Jo, de som bare har fåttmest opplæring i tegnspråk, og mindre opplæreing i norsk gramatikk. Har du bevis for at han/de ikke er døve så kom med det. Nei, jeg hadde ikke trodd på deg om du hadde sagt at du var tronarving. Hadde du trodd på meg om jeg hadde sagt at jeg hadde kreft? Lenke til kommentar
zane Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det merkelige er at du ikke kan innrømme at denne personen høyst sannsynlig holder oss for narr med sine poster. Jeg vet ikke om du har kreft. Uansett så har det ingen relevans for inneholdet i de postene du skriver her. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg vet ikke om du har kreft. Uansett så har det ingen relevans for inneholdet i de postene du skriver her. Og at du er tronarving er relevant? Lenke til kommentar
Toas Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hvorfor tro dere ikke på meg at jeg er ikke Thomas;) jeg er annen gutt,skjønne dere?? Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Chill a karer... Svar om du kan på det det blir spurt om. Kan du ikke, la det være. Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hold dere til temaet i tråden, kutt ut flamingen og oppfør dere skikkelig - ellers tar jeg fram "moderator yummy" -humøret og banlista her. Retningslinjene er meget klare. Har dere noe å utsette på en bruker, tar dere kontakt med en moderator - ikke fyr løs på forumet. Denne tråden stenges. Kind of obvious why... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg