Toas Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan dere Anbefaling meg som jeg bør kjøpe en ny hovedkort.. Har nå ASUS A7N8X..er lei av det lyst på noen nytt kanskjer ABIT eller MSI?? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du har et bra nok hovedkort Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Sealine: Og du burde få en utestengelse fra forumet... Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 :o :o :o :o :o kaller jeg å kaste penger i dass ja Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte.. jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg? Hehe :> Er ikke ulovlig å ha en mening..er det? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ikke ifølge de andre Thomas:-) postene nei, "de store tøffe brødrene kommer å tar deg" er sånn det foregår her.. tar meg derfor friheten til å si før jeg sikkert blir banna: god sommer! Lenke til kommentar
stram Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte.. jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg? Signatuen er så avgjort påklagelig. Det er også ditt språk. Har du gått på skole, Electr0n? Du later til å tro at du vet hva man skal lære der, skjønt posten din ikke bekrefter denne oppfatningen. Man lærte tidligere også noe om høflighet og forståelse i grunnskolen. Men det gikk deg kanskje hus forbi? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg prøver ikke å "ta han under vingen", men jeg syns det er idiotisk å bare komme inn å skrive "Du er syk..." Why can't we all just get along? Why must we, kill our own kind? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 en ting jeg legger merke til her, er oppbygningen av språket ditt. ser helt forferdelig ut! oppbygningen er kanskje annerledes på tegnespråk, men går du på skole SKAL du ha lært å skrive noenlunde korrekt. moren til en god kamerat av meg er døv, og stavemåten hennes er såogsi perfekt. dere som nå kommer og sier: "åhh, nei han er jo døv OSV." ta en titt på signaturen hans, den er jo ikke påklagelig på noen som helst måte.. jeg soner vel 2 ukers ban for dette tenker jeg? Signatuen er så avgjort påklagelig. Det er også ditt språk. Har du gått på skole, Electr0n? Du later til å tro at du vet hva man skal lære der, skjønt posten din ikke bekrefter denne oppfatningen. Man lærte tidligere også noe om høflighet og forståelse i grunnskolen. Men det gikk deg kanskje hus forbi? men du skjønte vel hva jeg skrev? hvis ikke har du et alvorlig problem.. later til å tro at jeg vet hva man skal lære der? jeg kan da skrive greit nok, ettersom jeg fikk 5'er på norsk skriftlig eksamen. Lenke til kommentar
Toas Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 jeg er helt friskt..jeg er ikke syk.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ok, asså jeg skrev du var syk, og gjett 2 ganger hvorfor? du HAR et KONGE kort, du får ikke noe betydelig bedre, det er direkte SYKT og bytte ut det kortet PUNKTUM. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hva er det med dere,han spør jo om hjelp og det han får er at han er syk o.s.v. hvis han ønsker nytt/bedre hk er det vel opp til han og avgjøre det. Lenke til kommentar
Toas Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Har jeg lov å har noen nytt HK?? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du trenger ikke noe nytt hovedkort. Asus A7N8X er veldig bra. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hovedkortet ditt er bra nok. Trenger ikke nytt. Til dere andre som sier han må lære norks osv, kanskje han har fått morra eller faren sin til å skrive inn signaturen korrekt?! Man forstår hva han mener, og det er poenget. I nettikettet står det klart: En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Til dere andre som sier han må lære norks osv, kanskje han har fått morra eller faren sin til å skrive inn signaturen korrekt?! Man forstår hva han mener, og det er poenget. I nettikettet står det klart: En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Er for mange "sjit-unger" som ikke klarer og holde kjeft, eller legge en diskusjon død her.. venter på det hver gang thomas:) og andre skriver et innlegg, sinnsykt barnslig er det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis Asus kortet ditt er gammelt (rev. 1.04) og bare f.eks klarer 189MHz fsb (noe du muligens er misfornøyd med), vil jeg anbefale Abit NF7-S v2.0 som klarer ca. 220 til 230MHz fsb rett ut av boksen. Minne er da viktig, du må ha DDR400 som Twinmos m/Winbond, Geil Golden Dragon eller Corsair XMS. Til alle dere som vil klage over skrivefeil, stedet for dere å gå OT er her. Driter i om vedkommende er døv eller ikke, irrelevant. Bare lei av denne klagingen over skrivefeil, så jeg opprettet en klagemur for det. Lenke til kommentar
zane Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Makan til lettlurte fjols. Det er opplest og vedtatt at denne karen ikke er døv. Det er faktisk utrolig fordomsfullt å anta at en som skriver slik er døv, men det er vel ofte slik at de mest velmenende også er de som fremstår som mest intolerant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg