Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å sjekke dame! Står fast!

Anbefalte innlegg

HALO, er siste åre på ungdomskulen no.. og eg har vell vore opptatt med alt anna enn damer hittil. har vell vore ein skikeleg moped-faen i 3 år no. har hat 10 st eller no... men nok om det. vi var på klassetur og vi skulle bade i boblebat etter treninga (trener vekte). (dette sjer på hotelle) å fy faen må eg sei! har ikkje merka det før da men da vi var på veg opp heisen skulle ho opp og og ho var jo drit deilig!

(nå er vi hjemme i gjenn) vi har jo hat kontakten som venner og vi snakker mye. men nå står eg heilt fast.. skal eg prøve å vise interesse eller skal eg la det gå!? (har prøvd før på same dama btw)

eg spurde om ho stola på meg... og ho sa at eg var ikkje den ho stola minst på. er dette bra?

skal eg legge meg flat? eller?

eg har vell git 100% utrykk for lidenskap for motoriserte kjøyretøy og bor fint til... (usentralt) begyte med vektløfting i sommar og har bra muskler.. sterkast i klassen vill eg sei...

plis svar! takker på førehand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du har moped har du en fordel over de andre konkurrentene. Kjør sakte forbi oppkjørselen der hun bor et par-tre dager før du ber henne ut på kino eller kanskje en tur på den nevnte mopeden.

Mopeden kan også brukes som et våpen mot de andre frierne. Hvis en av kjekkasene blir for høy i kragen kan du for eksempel ødelegge gressplenen hans med en gitt moped. Dette vil demaskulinere ham i din utkåredes øyne.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Du utdyper at du elsker moped, og sier du har hatt 10 stykker før du har fått mopedlappen, i en sånn tråd så går jeg utifra at det er en nokså stor del av livet ditt.

Om hun ikke deler denne interessen bør du kanskje ikke skravle om det hele tiden uten at hun har noe å bidra med og kun må nikke og si "ok". Vis at du er opptatt av andre ting også.

Selv har jeg ikke interesse for kjøretøyer i det hele tatt og hadde syntes at en gutt som kun tenkte på det var på litt turn-off. Men så lenge du prioriterer skole og sånn og har generelt kontroll på livet så er det jo ok med en hobby du er flink til.

Bare ikke la henne tenke "Shit, han der kommer til å ende opp som en skoledropout og arbeidsløs MC-dude med 40 tattiser når han blir stor", for å sette det veldig på spissen. :):D

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Så lenge du har moped har du en fordel over de andre konkurrentene. Kjør sakte forbi oppkjørselen der hun bor et par-tre dager før du ber henne ut på kino eller kanskje en tur på den nevnte mopeden.

Yeah. Ikke glem å anlegge en skikkelig moppe-bart, en såkalt Schtaner (pakk)- bart. Den + moppa vil gjøre deg til landsbyens nye helt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...