mopedfaen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 HALO, er siste åre på ungdomskulen no.. og eg har vell vore opptatt med alt anna enn damer hittil. har vell vore ein skikeleg moped-faen i 3 år no. har hat 10 st eller no... men nok om det. vi var på klassetur og vi skulle bade i boblebat etter treninga (trener vekte). (dette sjer på hotelle) å fy faen må eg sei! har ikkje merka det før da men da vi var på veg opp heisen skulle ho opp og og ho var jo drit deilig! (nå er vi hjemme i gjenn) vi har jo hat kontakten som venner og vi snakker mye. men nå står eg heilt fast.. skal eg prøve å vise interesse eller skal eg la det gå!? (har prøvd før på same dama btw) eg spurde om ho stola på meg... og ho sa at eg var ikkje den ho stola minst på. er dette bra? skal eg legge meg flat? eller? eg har vell git 100% utrykk for lidenskap for motoriserte kjøyretøy og bor fint til... (usentralt) begyte med vektløfting i sommar og har bra muskler.. sterkast i klassen vill eg sei... plis svar! takker på førehand! Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så lenge du har moped har du en fordel over de andre konkurrentene. Kjør sakte forbi oppkjørselen der hun bor et par-tre dager før du ber henne ut på kino eller kanskje en tur på den nevnte mopeden. Mopeden kan også brukes som et våpen mot de andre frierne. Hvis en av kjekkasene blir for høy i kragen kan du for eksempel ødelegge gressplenen hans med en gitt moped. Dette vil demaskulinere ham i din utkåredes øyne. 7 Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 ja. om mopeden var skilta og eg hadde lappen eg er snart ferdig med lappen og skal ha mopeden inn på biltilsynet før eg får skilt... visning men takker for svarene kino..... vågsøy.... er ikkje akurat ein tettplass så det blir utelukka:( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Stikk på en kafé og preik. Inviter henne på en film. Masse du sikkert kan finne på, selv på Vågsøy. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Du utdyper at du elsker moped, og sier du har hatt 10 stykker før du har fått mopedlappen, i en sånn tråd så går jeg utifra at det er en nokså stor del av livet ditt. Om hun ikke deler denne interessen bør du kanskje ikke skravle om det hele tiden uten at hun har noe å bidra med og kun må nikke og si "ok". Vis at du er opptatt av andre ting også. Selv har jeg ikke interesse for kjøretøyer i det hele tatt og hadde syntes at en gutt som kun tenkte på det var på litt turn-off. Men så lenge du prioriterer skole og sånn og har generelt kontroll på livet så er det jo ok med en hobby du er flink til. Bare ikke la henne tenke "Shit, han der kommer til å ende opp som en skoledropout og arbeidsløs MC-dude med 40 tattiser når han blir stor", for å sette det veldig på spissen. Endret 13. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så lenge du har moped har du en fordel over de andre konkurrentene. Kjør sakte forbi oppkjørselen der hun bor et par-tre dager før du ber henne ut på kino eller kanskje en tur på den nevnte mopeden. Yeah. Ikke glem å anlegge en skikkelig moppe-bart, en såkalt Schtaner (pakk)- bart. Den + moppa vil gjøre deg til landsbyens nye helt! 1 Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 sjønner andre tips... fremgangsmåte .... men korleis skal eg vete om ho har interesse for meg :? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 BAre spørr om dere skal finne på du, må ikke starte som en Date, men ikke bli for god venn med henne. Da får du hun aldri. Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 JJA, MEN SKULLE HA VIST LITT MEIR FØLER EG.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du finner ikke ut av noe ved å spørre oss. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tattover navnet hennes på skulderen din, og gå med singlet dagen etter. Så tattoverer du mopeden din på den andre skulderen. Dette vil da vise at du elsker jenta like høyt som du elsker mopeder! 1 Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 hehe. nei. men blir det drastisk og spørr henne på msn eller face? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hopp i strikk med mopeden ut for måløybrua, da kommer dama til å få boner. 1 Lenke til kommentar
mopedfaen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 ja. skal få skilt på han fyst Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hehe. nei. men blir det drastisk og spørr henne på msn eller face? Hvordan hadde du tenkt deg det skulle bli? Jeg ville spurt ansikt til ansikt, MSN og Facebook virker useriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå