piecreator Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hello, jeg har en Suzuki Katana fra tidlig 90 tallet.. Den er luftavkjølet og problemet er at den funker fint og kjøre i 5-6min på full gass. også blir den så utrolig varm at om du tar på potta med hanske så smelter den.. Noen ting og gjøre for og få den til og ikke bli så fort varm? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) + + ::::::::::: On topic: blir den varm bare av å kjøre den? er det noe som tetter igjen en del som ikke burde være igjentettet? Har du spurt noen på et verksted? Endret 13. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har ikke spurt noen på verksted nei Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 hørt noe om at jeg kan ta av potta også ta litt bensin i den også tenne og blåse så vil den bli blåst ren? stemmer det eller ? Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vannkjøling Ja, sikkert jævelig billig og enkelt å bygge en AC motor over til LC.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 vel, potta skal vel bli varm? har ødlagt en jakke og dress med å være anni potta under fyllyng av luft i dekkene. poatta skal bli varm den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå