ccc3 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Trenger virkelig hjelp. Jeg har akkurat formatert den stasjonære datamaskinen min, men når jeg skulle kople til surround annlegget mitt igjen får jeg ikke lyd på speakerene. Jeg får lyd på de random høytalerene jeg har koplet rett til PC'en, men ikke via HDMI kabelen til receiveren. Jeg får bilde på tv'en da, men ikke lyd fra høytalerene. Noen som vet hva som må gjøres eller hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Trenger virkelig hjelp. Jeg har akkurat formatert den stasjonære datamaskinen min, men når jeg skulle kople til surround annlegget mitt igjen får jeg ikke lyd på speakerene. Jeg får lyd på de random høytalerene jeg har koplet rett til PC'en, men ikke via HDMI kabelen til receiveren. Jeg får bilde på tv'en da, men ikke lyd fra høytalerene. Noen som vet hva som må gjøres eller hva jeg har gjort feil? Noen drivere som mangler til lydkortet? Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Trenger virkelig hjelp. Jeg har akkurat formatert den stasjonære datamaskinen min, men når jeg skulle kople til surround annlegget mitt igjen får jeg ikke lyd på speakerene. Jeg får lyd på de random høytalerene jeg har koplet rett til PC'en, men ikke via HDMI kabelen til receiveren. Jeg får bilde på tv'en da, men ikke lyd fra høytalerene. Noen som vet hva som må gjøres eller hva jeg har gjort feil? Noen drivere som mangler til lydkortet? Ja, har installert de samme driverene som sist gang... Men på den lille screenen på receiveren står det ikke "HDMI" som det pleier.. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Trenger virkelig hjelp. Jeg har akkurat formatert den stasjonære datamaskinen min, men når jeg skulle kople til surround annlegget mitt igjen får jeg ikke lyd på speakerene. Jeg får lyd på de random høytalerene jeg har koplet rett til PC'en, men ikke via HDMI kabelen til receiveren. Jeg får bilde på tv'en da, men ikke lyd fra høytalerene. Noen som vet hva som må gjøres eller hva jeg har gjort feil? Noen drivere som mangler til lydkortet? Ja, har installert de samme driverene som sist gang... Men på den lille screenen på receiveren står det ikke "HDMI" som det pleier.. Da må du jo velge HDMI på recieveren ville jeg tro.. Kanskje den står på noe annet? Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Men instillingene på receiveren er de samma. Så tror ikke det er noe gale der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå