Nautica Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ja. Finn feilen: Vannmerke vil jeg si,at bildet inneholder 2 personer "gjør bilde". Endret 14. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen har gjort en så dårlig ps-jobb at de skulle brukt maske.. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 ALT kan bli bedre i photoshop. Det er sant. Svært få fotografer som ikke gjør NOE med bildene.. Men du må være god, for å klare det. Hvilket jeg ikke er... Men er du skikkelig god, så blir alt bedre. Se på Atle J. Goutbeek. Han er ikke så værst, akkurat.. Det er også mye lettere å gjøre ting dårligere i PS, noe de fleste gjør.. Bare se på alle raringene som driver med "HDR", HDR my ass! 97% av alle HDR bildene burde heller være i kategorien abstrakt kunst.. Det skal ikke mye til for å få bildene så mye bedre, to billige vivitarblitser med softboks på ebay radiotriggere gjør underverker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hvordan har noen greid å overse at foten hennes er dobbelt så lang som den andre? Og latt det gå til trykk? Har det vært 2 personer på bildet, også har de fjernet den andre bare latt foten henge igjen av en eller annen grunn? Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lurer litt hvordan kneet er koblet til hoften, og hvordan hånden er koblet til venstre skulder.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det er sant, hun har en ekstra hånd koblet til foten sin også. "Photoshop - producing freaks since 1990" Endret 14. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva har skjedd med nesa til stakkars Sandra her? kontra hennes virkelige ansikt: Trist. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 nok offtopic nå. Det var ikke snakk om hvor mange som klarer å ødelegge ting med PS, men hvordan sånne bilder som jeg la ut i Førstepost ble produsert, gjerne med PS. Men sandra og en jente med en 2 meter lang fot hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Siden du ikke viser til orginal bildet så er det umulig å si hva som nøyaktig er gjort, men skulle jeg redigert tilsvarende i Nik Capture NX2 som jeg benytter, så hadde jeg gjort følgende: 1. Fjernet støv, flekker eller andre ting som ikke bør være med 2. Markert de områdene som burde softes og ordnet den biten 4. Kanskje markert deler av øye partiet og brukt enten sharpening eller level/curves for å få de litt mer skarpe/intense. 3. Kjørt sepia filter eller lagt på en farge over hele bildet og justert til jeg får fram den fargetonen som sluttresultatet har. 4. Kjørt en pensel negativt på øynene som reduserer sepia effekten, hatten og leppene har litt mer farger enn resten av bildet, sepia filter på hele bildet ville fjernet fargene på det også. La med ett bilde tatt på tirsdagen, og tar gjerne imot hva folk tror jeg har gjort med dette bildet og hvor lang tid det tok i forhold til orginalen... Endret 14. oktober 2010 av JoonGoii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå