herdon Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Ja, hva er egentlig kvadratrot-tegnet på pc/i Java, og hvordan bruker jeg det til å finne kvadratroten av et tall (i Java), har søkt på google, men finner ikke noe. PS: Er altså det tegnet man bruker for å regne ut kvadratroten, som på kalkulatoren er en V med en videre strek fra enden av V (høyre side) jeg mener. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) les her: 1 eller her: 2 Endret 13. oktober 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Kiff Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 java.lang.Math.sqrt( ... ) Lenke til kommentar
herdon Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk til begge to, grunnen til at jeg ikke fant det ut på den måten stelar7 beskrev om i nr. 1, var fordi jeg ikke visste hva det var i engelsk. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Lite tips i den forbindelse. http://translate.google.com#no|en|kvadratrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå