Jan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror nesten ikke jeg gidder å kjøpet det for å symbolisere at dette ikke er akseptabelt. Hvorfor ikke bare sette den til "ukjent"? Hahaha. Lykke til. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Med et spill som GT5 er det mye bedre sent enn aldri. Gleder meg like mye uansett og at de har gjort mye mer enn de hadde regnet med å gjøre i GT5 er bare positivt for meg som PS3 eier. Glender meg til jula (har så mye spill at det renner over uansett og kan vente på perlene) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror nesten ikke jeg gidder å kjøpet det for å symbolisere at dette ikke er akseptabelt. Hvorfor ikke bare sette den til "ukjent"? Tror ikke Sony bryr seg så mye om du ikke kjøper det. Det vil uansett bli ganske mange som kjøper det pga det er såpass "legendarisk". Om det hjelper for deg er en annen sak. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 For et par år siden var det jo en stående vits om at Duke Nukem Forever kanskje kom før GT5. Og nå ser det ut til at det faktisk skjer Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 spillet er sikkert ferdig for lenge siden, det er sikkert lisenser til bilprodusentene som er problemet. Tenk deg at panseret på en Ferrari detter av, da må nok dette godkjennes av Ferrari først og ikke etterpå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Da er det desto mer imponerende at Turn 10 har klart å slippe både Forza 2 & 3 (med Ferrari) på tiden Polyphony har brukt på GT5. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) FM3 underholder meg mens jeg venter på GT5 og spent på hvordan GT5 blir i forhold. Likte bla. ikke helt dette FM3 Ultimate greiene som dukket opp nå. Endret 13. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Passer meg utmerket. Inntil videre har spillhøsten vært såpass god at hylla er full av nærmest urørte måha-titler. Trenger på ingen måte å komme før jeg har fått Civ 5-avhengigheten under kontroll. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Helt på linje med Isbilen hehe. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke på linje med Isbilen i det hele tatt. Må snart skjerpe meg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De må bare våge å sette datoen til etter jul. Da klikker jeg! Har ventet lenge nok. Utrolig bra av spillverket å endelig klare å lage en artikkel om GT5, og det om utsettelsen. Artikler om alt av features o.l. som er blitt vist/annonsert har dem ikke fått på papiret ennå. Elendig. Da er det desto mer imponerende at Turn 10 har klart å slippe både Forza 2 & 3 (med Ferrari) på tiden Polyphony har brukt på GT5. Ikke så vanskelig å lage 2 bilspill på ikke så veldig lang tid når 90 % er gjenbruk fra Forza 2. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Da håper vi spillverket følger opp med en utdypende artikkel om GT5 og nyvinningene Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 4.mars 2009 så forhåndsbestilte jeg faktisk dette hos Gamezone... Begynner å vurdere å avbestille det. Ikke av prinsipp, men jeg begynner allerede å bli lei det Vi får se... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Da håper vi spillverket følger opp med en utdypende artikkel om GT5 og nyvinningene Tja.. kanskje anmeldelsen blir sånn semi bra. Ellers så tviler jeg på at spillverket klarer å lage noen artikler om GT5. De kommer med ny artikel når det foreligger ny informasjon sa de sist jeg irriterte meg over dette, men de må jo være latterlig dårlige til å finne stoff om de ikke har funnet noe de kunne ha laget en bra artikkel om. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) De må bare våge å sette datoen til etter jul. Da klikker jeg! Har ventet lenge nok. Utrolig bra av spillverket å endelig klare å lage en artikkel om GT5, og det om utsettelsen. Artikler om alt av features o.l. som er blitt vist/annonsert har dem ikke fått på papiret ennå. Elendig. Da er det desto mer imponerende at Turn 10 har klart å slippe både Forza 2 & 3 (med Ferrari) på tiden Polyphony har brukt på GT5. Ikke så vanskelig å lage 2 bilspill på ikke så veldig lang tid når 90 % er gjenbruk fra Forza 2. Og i GT5 så er rundt 800 av de ca 1000 bilene oppskalerte modeller fra GT4, så der har du jo akkurat samme greia. 4.mars 2009 så forhåndsbestilte jeg faktisk dette hos Gamezone... Begynner å vurdere å avbestille det. Ikke av prinsipp, men jeg begynner allerede å bli lei det Vi får se... Hehe, vet ikke om du husker hvor mye forsinkelser det var rundt S.T.A.L.K.E.R., men når det tilslutt kom ut så tror jeg det hadde gått 2 år siden jeg forhåndsbestilte det. Endret 13. oktober 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dette spillet må bli noe av det beste bilspillet etter alle styret det har vært. Spillet må være så bra at jeg får gåshud og begynner å grine som en liten jente for hvor bra spillet er. Men dette er for dumt, får være grenser på hvor ofte de kan utsette noe. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tipper ingen anmeldere tør å gi dette lavere score enn 9/10 Men tipper også det blir veldig bra. PS: Dersom noen er hypp på litt retro-GT så har jeg lagt ut de to første på qxl Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hyperhypp!! Og det går i grunnen fint for meg. Julegave som inneholder GT5? Hadde ikke sippet av det Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nei, fyfaen! Enda en utsettelse! Det har jo nesten blitt utsatt 1år nå jo! Håper de er klar over når de utsetter det så lenge, så er det sykt høye forventninger! Å det bør være helt sykt! Gleder meg ihvertfall:P Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 det er sony som er problemet.. teite sony.. dere MÅ få med 3d støtte, MÅ få med Move støtte.. må ditt og må datt.. selve spillet er garantert ferdig for lenge siden. Nei, fyfaen! Enda en utsettelse! Det har jo nesten blitt utsatt 1år nå jo! Håper de er klar over når de utsetter det så lenge, så er det sykt høye forventninger! Å det bør være helt sykt! Gleder meg ihvertfall:P 1år? det er utsatt snart 4 år fra opprinnelige releasedatoer. Selvsagt hadde det aldri blitt i nærheten av det samme spillet på den tiden da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg