bamsemums1995 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har akkurat kjøpt en brukt iphone, men har et problem. Når jeg setter inn simkortet fungerer det ikke å ringe eller noe. På vanlige mobiler kan man gjøre sånn at bare det simkortet som er i når man gjøre denne instillingen fungerer på denne mobilen, så man kan derfor ikke bruke den med et annet. Jeg tror at dette er det samme som har skjedd med iphonen min, men han som hadde den før meg har ikke gjort noe sånt. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
darket Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 synche den via itunes? Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er den åpnet via abbenoment fra Netcom eller Telenor? Isåfall så må du ringe Netcom eller Telenor og si at du vil åpne en iPhone. Da ber de deg si IMEI'nummeret som står på simkortholderen på iphonen. Så går det 1 time, sync mobilen i iTunes og mobilen din er åpnet Lenke til kommentar
bamsemums1995 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tror ikke den er bindet til netcom eller telenor, men den synes i hvertfall ikke i itunes. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Men om den har vært bindet og kjøpt ut av bindingstiden(eller ferdig med 12 mnd binding) så er det bare å ringe Netcom eller Telenor så åpner de den opp gratis. Hvis den er bestilt fra USA eller hacket opp så vet jeg ikke, men hør med han du kjøpte den av om han har hatt bindingsavtale med norsk operatør Endret 13. oktober 2010 av salvatore- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå