Prizefighter Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Altså.. drev og prøvde ut diverse hercules drivere for å se om jeg fikk noe bedre "performance" men det gjorde jeg ikke. bytta så tilbake til retail driverene til ati CAT 3.5 og fikk 2500poeng mindre i 3d mark 2001. Hadde mye mer før da jeg hadde de samme driverene. Hva er det som har skjedd..? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det kan være at du ikke har fått fjernet de gamle driverne skikkelig. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hva skal jeg gjøre for å fjerne de gamle da.. kontrollpanel - legg til og fjern tok jeg.. restarta.. installerte nye.. tenker og reinstallere windows visst jeg ikke får det til.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 der sto noe om at hercules.dll ditt og datt inni system32 mappa måtte ligge igjen eller noe.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 På mitt Gainward-kort så må jeg fjerne mappen som autoextractscriptet legger driverne. Hvis jeg ikke gjør det så blir det samme klusset som du beskriver. Jeg fjerner driverne via kontollpanel slik du beskrev, så fjerner jeg mappen med de gamle driverne. Deretter så rebooter jeg og legger inn den nye. Det skulle ikke være nødvendig å reinnstallere hele os'et for å få lagt inn en ny driver. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 På mitt Gainward-kort så må jeg fjerne mappen som autoextractscriptet legger driverne. Hvis jeg ikke gjør det så blir det samme klusset som du beskriver. Jeg fjerner driverne via kontollpanel slik du beskrev, så fjerner jeg mappen med de gamle driverne. Deretter så rebooter jeg og legger inn den nye. Det skulle ikke være nødvendig å reinnstallere hele os'et for å få lagt inn en ny driver. Ser ut til at jeg må gjøre noe mer enn å bare fjerne de.. hvor kan jeg fjerne ALT? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Slik gjorde jeg da jeg bytta drivere på et Ati kort. Slettet alle ATi filene i Windows/Inf mappa, det hjalp (etter å ha fjerna dem fra kontrolpanet først da) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 windows/inf.. jeg fant ingen slik mappe`? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 windows/inf.. jeg fant ingen slik mappe`? Den er skjult Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 1. ADD/REMOVE, ta vekk alt som har ati å gjøre... 2. Restart 3. Last ned cleaner som du finner på denne linken http://www.driverheaven.net/cleaner/ !!! (Så kan du slette alt du finner av ati i regedit... start/run: "regedit"...) 4. Restart 5. Legg inn driverne og restart for sist gang Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 windows/inf.. jeg fant ingen slik mappe`? Den er skjult Takker Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 1. ADD/REMOVE, ta vekk alt som har ati å gjøre...2. Restart 3. Last ned cleaner som du finner på denne linken http://www.driverheaven.net/cleaner/ !!! (Så kan du slette alt du finner av ati i regedit... start/run: "regedit"...) 4. Restart 5. Legg inn driverne og restart for sist gang takk for godt og fyldig inlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå