Gå til innhold

Medal of Honor tråden...

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er satt opp noe Forumdel til Medal of Honor enda, så kan vi som spiller spillet snakke her..

Spillet kommer imorgen, men du kan allerede laste det ned og spille det idag via steam om du laster ned programmet "Hotspot shield" eller tilsvarende program som gjør at all trafikk går via en amerikansk IP, da får du lastet ned spillet.

Så fort du har komt deg inn i spillet, skrur du av hotspot shield.

Tatt meg en runde nå, ganske moro!

Har satt opp en server med navnet "Kristiansand Kamp sone!" intill jeg finner på et bedre navn. Ellers så har Multigamer også en del servere oppe.

/discuss!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt idag fra game.no (349kr, spis den Steam!)

Spilla en 4-5 timer så langt og liker det helt greit. Det er veldig frenetisk og jeg har en tendens til å bli skutt litt etter jeg går i dekning (bak vegger ol.) det er litt kjedelig, men blir vant med det.

Er vel litt overivrig hit detection kanskje, jeg merker det samme når jeg skyter andre så jeg skal ikke klage, det går opp i opp.

Serverbrowseren er litt buggy, dvs den bruker lang tid på å liste servere, knappene kommer fram en stund før man ser serverene. Jeg så forsåvidt serveren nevnt i førstepost, men den var tom :)

Spillet bringer jo ikke noe banebrytende nytt til sjangeren men vil for meg være en greit tidsfordrivelse fram til BFBC2: Vietnam og eventuellt CoD:BO (jeg har ikke spillt CoD siden 4ern :) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...