HippoChrist Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har et problem jeg aldri har vært borti før. Jeg installerte Sony Vegas Pro (30 dagers trial) i går. Fant ut at jeg hadde installert den på feil sted (skulle lage en mappe, men den ble ikke lager), slik at programmet ble installert på samlemappen min for diverse programmer. Når jeg slettet programmet via kontrollpanel, som foreløpig har fungert uten noen feil før, slettet programmet seg helt vanlig. Men det som skjedde var at alle programmene som lå i samme mappe, også ble slettet. Har lest litt rundt om dette her, og har funnet ut at en systemgjenoppretting ikke vil løse problemet (tror jeg). Derfor lurer jeg på om noen av dere har en "fix" til dette? PS: Bare programmene ble slettet, ikke noen plugins etc. som ble lagt inn separat senere. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Programmet ditt har åpenbart tatt med seg andre filer som tilfeldigvis lå i samme mappe som selve programfila. Det burde den ikke gjøre. Filene er mest sannsynligvis borte. Var dette kritiske filer? Lenke til kommentar
HippoChrist Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Dette var ikke noen kritiske filer. Som sagt ble bare selve programmene slettet. Er ikke et farlig problem, men er bare veldig kjedelig når det først hender. Har gått inn for at jeg rett og slett bare skal installere programmene på nytt. Er bare snakk om en 12-14 programmer ala Spotify og MS Word. Postet først og fremst fordi jeg lurte på om noen har vært borti noe liknende. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Postet først og fremst fordi jeg lurte på om noen har vært borti noe liknende. Neppe. Det du har opplevd er en avinstallerings-funksjon som ikke har fungert som den skulle.Vanligvis når man avinstallerer et program så får man en infoboks dersom det ligger filer i program-mappa som IKKE stammer fra selve programmet, og så får man anledning til å evt manuelt slette disse filene i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå