del_diablo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som topic sier: Jeg leter etter en "dugelig" manual til MS kontorprogram: Acces Det jeg skal gjøre er å lære meg hvordan rapport vertøyet fungerer, samme hvor dødfødt dette er. Jeg skal vistnok lage en rapport, og lage filter til den, og så eksportere til html og tada en fungerende tabelside som kan åpnes i nettlesern... Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Access for Dummies. Finnes også noen tynne introduksjonshefter i Datakort-serien, husker ikke hva den het, men du finner sikkert en del på biblioteket. Ellers er det vel bare å søke etter Access tutorials både på google og på youtube. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok, takk for tipset. Sitter med en bok godkjent for datakortet, den dekker ikke mer en "hvor skal man trykke for hva" og er kun nyttig før man kommer til rapport verktøyet Finner ingen tutorials på nettet som sagt, alt er bare "før" det punktet jeg skal til. Men takk for tispet, for se om det er noe vettugt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå