Gå til innhold

Nytt HTC-konsept

Anbefalte innlegg

Likte denne!

Synes det er kult med to operativsystemer. Spesielt at det er windows og android. Da kan jeg bruke den som jobbmobil (win) og privatmobil (android) uten at ting blander seg :D

Tenkte på det akkurat det samme.

I tillegg til at man kan prøve nye ROM/ operativsystem uten å måtte ofre den du vet fungerer.

Dette blir kjøp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon.

Alle telefoner som lanseres har jo vært konsept en gang, men du har delvis rett, mange av konseptene går i dunken. De fleste telefoner blir heller ikke seende ut som konseptet heller når de lanseres.

Lenke til kommentar

Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon.

Alle telefoner som lanseres har jo vært konsept en gang, men du har delvis rett, mange av konseptene går i dunken. De fleste telefoner blir heller ikke seende ut som konseptet heller når de lanseres.

Dette er et konsept som ikke engang har noe med en produsent å gjøre. Hobbydesigneren valgte å sette en HTC-logo på den fordi det gir konseptet langt mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Dette er et konsept som ikke engang har noe med en produsent å gjøre. Hobbydesigneren valgte å sette en HTC-logo på den fordi det gir konseptet langt mer oppmerksomhet.

Hjelpe meg. La ikke merke til det før nå. Hvorfor gi en sånn fiksjon noe oppmerksomhet på Amobil. Har jo ikke en dritt med hverken virkelighet eller HTC å gjøre.....

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. La ikke merke til det før nå. Hvorfor gi en sånn fiksjon noe oppmerksomhet på Amobil. Har jo ikke en dritt med hverken virkelighet eller HTC å gjøre.....

Diskusjonstråden er på over to sider og artikkelen har sannsynligvis fått veldig mange lesere. Derfor.

Lenke til kommentar

Min konseptmobil kjører faktisk 3 OS-samtidig, iOS, Android og Windows 7 (Og da snakker jeg ikke om den der femi mobil varianten av windows) Den har 7" skjerm men er likevel ikke større enn en iPhone 4, batterikapasiteten er på en evighet i standby og en halv evighet ved bruk av WiFi.

Jeg har valgt å sette Husqvarna logo på den.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har Nokia N900 å kjører 2 OS. Maemo og Debian. Synes det er fint med 2 OS siden jeg kan bruke Open office i Debian. Litt mere CPU kraft så hadde vel Gimp funket bedre :) Har testet Qcad å det funker greit men litt får liten skjerm. N900 kan man kjøre OSX,Windows 3.1 - 2000.Ubuntu mobil,Android,Meego osv. Debian er lett å instalere siden Maemo er basert på Debian å det gir muligheter får å kjøre samme programmen på mobilen som på pc'n :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...