Steina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Likte denne! Synes det er kult med to operativsystemer. Spesielt at det er windows og android. Da kan jeg bruke den som jobbmobil (win) og privatmobil (android) uten at ting blander seg Tenkte på det akkurat det samme. I tillegg til at man kan prøve nye ROM/ operativsystem uten å måtte ofre den du vet fungerer. Dette blir kjøp! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 4,8" Aaaaalt for stor for meg hvertfall. Men resten var jo lekkert. Mye pga den er så stor seff... I came to!!!! Hvor kom du til?? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ut fra målene er den akkurat like stor som min HD2. Og det er ikke for stort. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon. Alle telefoner som lanseres har jo vært konsept en gang, men du har delvis rett, mange av konseptene går i dunken. De fleste telefoner blir heller ikke seende ut som konseptet heller når de lanseres. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ut fra målene er den akkurat like stor som min HD2. Så den er ikke like stor som min HD2 ? Sorry, klarte ikke å dy meg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veeeel, jeg brukte linjal på min egen for å sjekke størrelsen, og den var akkurat passe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon. Alle telefoner som lanseres har jo vært konsept en gang, men du har delvis rett, mange av konseptene går i dunken. De fleste telefoner blir heller ikke seende ut som konseptet heller når de lanseres. Dette er et konsept som ikke engang har noe med en produsent å gjøre. Hobbydesigneren valgte å sette en HTC-logo på den fordi det gir konseptet langt mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere må huske at dette er et konsept, og de færreste konsept-produkter kommer i produksjon. Alle telefoner som lanseres har jo vært konsept en gang, men du har delvis rett, mange av konseptene går i dunken. De fleste telefoner blir heller ikke seende ut som konseptet heller når de lanseres. Dette er et konsept som ikke engang har noe med en produsent å gjøre. Hobbydesigneren valgte å sette en HTC-logo på den fordi det gir konseptet langt mer oppmerksomhet. Hjelpe meg. La ikke merke til det før nå. Hvorfor gi en sånn fiksjon noe oppmerksomhet på Amobil. Har jo ikke en dritt med hverken virkelighet eller HTC å gjøre..... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 omg, nå ble jeg skuffet.. D: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Eg har en konseptmobil. Den gjør seg om til en robot som kan redde menneskeheten når det trengs. Den heter Apple Irobot. yeaaai... *Vente på førstesideartikkel på Amobil* Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hjelpe meg. La ikke merke til det før nå. Hvorfor gi en sånn fiksjon noe oppmerksomhet på Amobil. Har jo ikke en dritt med hverken virkelighet eller HTC å gjøre..... Diskusjonstråden er på over to sider og artikkelen har sannsynligvis fått veldig mange lesere. Derfor. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 problemet med dette er at det ikke er et konsept fra HTC, men en random internett person. ser nice ut tho. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja han var flink til å både tegne og fantasere.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Min konseptmobil kjører faktisk 3 OS-samtidig, iOS, Android og Windows 7 (Og da snakker jeg ikke om den der femi mobil varianten av windows) Den har 7" skjerm men er likevel ikke større enn en iPhone 4, batterikapasiteten er på en evighet i standby og en halv evighet ved bruk av WiFi. Jeg har valgt å sette Husqvarna logo på den. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor lang tid er en halv evighet? Men det KAN jo hende at denne kommer for salg? Ikke? Lenke til kommentar
j_e Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har Nokia N900 å kjører 2 OS. Maemo og Debian. Synes det er fint med 2 OS siden jeg kan bruke Open office i Debian. Litt mere CPU kraft så hadde vel Gimp funket bedre Har testet Qcad å det funker greit men litt får liten skjerm. N900 kan man kjøre OSX,Windows 3.1 - 2000.Ubuntu mobil,Android,Meego osv. Debian er lett å instalere siden Maemo er basert på Debian å det gir muligheter får å kjøre samme programmen på mobilen som på pc'n Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er jo ikke HTC som har laget konseptet? Skjønner ikke hvorfor dere tar det så seriøst, den kommer ikke til å produseres. Det er lov å drømme litt, det som er artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg