G Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Dette innlegget treffer best i Windows-kategorien. Selv om det berør litt hardware også. Ser av Wikipedia om Readyboost at: - det er Autoplay som tilbyr å aktivere Readyboost Det jeg da lurer på er om det er eneste måten å aktivere Readyboost på, altså å ha Autoplay aktivert? Jeg har for vane å ha den ekle og plagsomme Autoplay deaktivert vanligvis. Håper på vettuge svar fra folk med erfaring. Endret 17. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) *Bump* Skulle likt å ta i bruk Readyboost, og beholdt Autoplay deaktivert. Går det an? Endret 17. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 PROBLEMET FANTES DET LØSNING PÅ Forklaring: Jeg hadde en SDHC brikke, som ikke ville leses i PC fordi leser var av eldre hardware type. Det hindret meg i å finne løsningen som var ganske enkel. Og det fungerer selv om Autoplay er avslått. Høyreklikke SD-kortet i "Computer" (engelsk Windows Vista). Klikke "Properties (Egenskaper)". Vinduet som da dukker opp har en fane som kalles Readyboost, og slik kan en aktiver/deaktivere det. (Det gikk ikke å høyreklikke SD-kortet når den gamle SD-kortleseren ikke lot kortet seg lese) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå