Hugol Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei folket. Jeg har et problem på Playstation. Har to forskjellige brukere men i dag bestemte jeg meg for å slette den ene for og kun spille på en account. Uten at jeg selv var klar over det slettet jeg min administrative bruker, noe som ikke var det lureste. Brukeren jeg slettet er den eneste brukeren jeg kan kjøpe noe på PSS fra (PS Store) mens om jeg skal kjøpe noe fra den andre kan jeg ikke laste inn billing information eller liknende. Det står at kjøp fra denne accounten vil bli tatt fra master accounten som nå er slettet. Hvordan kan jeg omgjøre hvem som er admin bruker og hvem som ikke er det så jeg kan kjøpe ting fra PS store på brukeren jeg nå sitter igjen med. Takk for kjapp hjelp Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De er nok ikke på samme PSN-konto? Uansett kan du logge ut av PSN også inn på den PSN-kontoen du hadde på den brukerkontoen på PS3en du sletta. Brukerkontoene på PS3en lokalt har ikke noen form for admin/bruker-status. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå