agvg Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har en død disk her med mekanisk feil, hvilke andre utover IBAS kan anbefales? At det er dyrt er jeg klar over. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan nevne Ahlberg og InfoLink, men har ingen erfaring selv. Lenke til kommentar
bollapinnsvin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg har brukt Ahlberg data en gang tidligere etter en harddisk krasj. De endte opp med å fikse harddisken og jeg fikk tilbake bildene mine. Jeg gjorde litt researh, og fant den gang ut at Ahlberg data var noe billigere og valgte derfor de, men måtte jo bla opp noen kr. Ble i alle fall veldig fornøyd. Edit: Leste litt på nettsidene til InfoLink og Ahlberg data. Set ut til at InfoLink videresender harddisker med mekaniske feil til Ibas, så da blir det Ibas priser på en rekonstruksjon om du velger InfoLink. Ahlberg data gjør alt selv etter hva jeg kan se, og det ser også ut til at du får 10 % rabatt bare ved å "like" facebook siden deres. Hehe... Endret 14. oktober 2010 av bollapinnsvin Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har brukt Ahlberg data en gang tidligere etter en harddisk krasj. De endte opp med å fikse harddisken og jeg fikk tilbake bildene mine. Jeg gjorde litt researh, og fant den gang ut at Ahlberg data var noe billigere og valgte derfor de, men måtte jo bla opp noen kr. Ble i alle fall veldig fornøyd. Edit: Leste litt på nettsidene til InfoLink og Ahlberg data. Set ut til at InfoLink videresender harddisker med mekaniske feil til Ibas, så da blir det Ibas priser på en rekonstruksjon om du velger InfoLink. Ahlberg data gjør alt selv etter hva jeg kan se, og det ser også ut til at du får 10 % rabatt bare ved å "like" facebook siden deres. Hehe... Hvor mye endte du med å betale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå