Jotun Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Eg husker en gang i tiden. Da var 2-0 ledelse til united noe av det sikreste man fikk tak i. Sikrere enn akjser. Sikrere enn bolig. Sikrere enn Høyrentekonto. Nå? Samme som å kaste en million i T5PC. Man kan sitte igjen med en del penger, men sjansene er overhengende store for at ting går på trynet Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Bare å berømme WBA. Fantastisk struktur defensivt, selv om det var et par flaksemål som skulle til. Det laget der kan umulig rykke ned i år. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det sjette poenget vi roter bort i år i kamper der vi er best. Faen så unødvendig. Vi må tette igjen bakover før jeg blir gal. Innsatsen til mange i andre omgang er faen så på tryne. Hvor er presset? Hvor er viljen? Før pleide vi å presse på til vi fikk det nødvendige målet i kamper som denne. Jeg kan akseptere en sjelden tabbe fra VDS, men jeg kan ikke akseptere dårlig innsats. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gigantisk ran er det ikke. Gigantisk ran ville vært om Kypros tok poeng fra Danmark. Uavgjort her er helt greit. Lille trollet vårt. Vi gir WBA to mål. So what? WBA var tidvis best i 2.omgang. Hadde gigantisk sjanse i første også. United var best, men uavgjort var greit. Er lov å se litt realistisk på ting. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg var litt redd dette Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gigantisk ran er det ikke. Gigantisk ran ville vært om Kypros tok poeng fra Danmark. Uavgjort her er helt greit. Lille trollet vårt. Vi gir WBA to mål. So what? WBA var tidvis best i 2.omgang. Hadde gigantisk sjanse i første også. United var best, men uavgjort var greit. Er lov å se litt realistisk på ting. Jeg kan ikke se at WBA fortjente noe utifra spillet sitt, at de får to mål skyldes ingenting annet enn flaks. Da kan jeg rett og slett ikke si at de fortjener noe. Det eneste jeg kan si er at United burde har ledet med mer enn 2 etter første, og WBA skulle aldri bli sluppet inn i kampen igjen. Ris til egen bak. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gigantisk ran er det ikke. Gigantisk ran ville vært om Kypros tok poeng fra Danmark. Uavgjort her er helt greit. Lille trollet vårt. Vi gir WBA to mål. So what? WBA var tidvis best i 2.omgang. Hadde gigantisk sjanse i første også. United var best, men uavgjort var greit. Er lov å se litt realistisk på ting. Tidvis best i andre, ja. United var best i 70-80% av kampen og hadde overlegent flest sjanser. Et ran. Men vi taper likevel 2 poeng. OG vi kunne kjempet oss tilbake etter det andre målet til WBA, men viljen var ikke der, og det provoserer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sa de nettopp at det er 10 år siden vi mistet en tomålsledelse? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hadde kamptrådene vert i Manchester United tråden hadde vi kanskje sluppet å ha Kioffsk i denne tråden Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hadde kamptrådene vert i Manchester United tråden hadde vi kanskje sluppet å ha Kioffsk i denne tråden 4 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sa de nettopp at det er 10 år siden vi mistet en tomålsledelse? Nei, for det klarte dere mot Everton på overtid Mulig han snakket om hjemmekamper, men ikke generelt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noe gull blir det ikke i år. Vi kan ende opp med å plassere oss bak shitty allerede i år. Det er faktisk et realistisk scenario. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Frustrerende, men en slik sesong som dette så vel de fleste komme? Vi har jo ikke stallen pdd til å konkurere, og nå er vi a poeng med Spurs. Gidder ikke å komme med noen stor reaksjon her, kan vel bare nøye meg å si at jeg begynner å bli av å stå opp grytidlig for å se United rote bort poeng nå. Da jeg reagerte på slike poengtap i fjor ble jeg stemplet som en dårlig supporter av Wisbatov, da regner jeg med at det er mange dårlige supportere her i dag.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hmm. Håper de som til daglig trener og spiller for reservelaget kan stille til neste kamp. Så har vi hvertfall spillere som gidder å spille 90 minutter, ikke bare 45. I min jobb ville jeg ikke fått utbetalt lønn om jeg f.eks. ikke gadd å gjøre noe etter 4 timer, hvorfor er det ikke slik i Manchester United? Endret 16. oktober 2010 av banansplitt™ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hadde kamptrådene vert i Manchester United tråden hadde vi kanskje sluppet å ha Kioffsk i denne tråden Haha, han må jo få lov til å mene at uavgjort var ett fair resultat. Han har til og med skrevet hvorfor. @Geir: Dere får slenge dere på oss å kjempe om CL-plass denne sesongen. Så får de to kjøpeklubbene kjempe seg til tittelen med milliarder av kroner. Det er jo det samme som doping i andre sporter. Pengedoping. Synd PL har blitt slik. Blir bedre fra 2012 da Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva blir bedre fra 2012? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hva blir bedre fra 2012? At verden går under? Fra spøk til enda mere tull: at klubber ikke kan kjøpe for høyere summer enn sin egen inntekt. Endret 16. oktober 2010 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 jorda går under så klart Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Haha, han må jo få lov til å mene at uavgjort var ett fair resultat. Han har til og med skrevet hvorfor. Poenget er vel at han neppe mener det han skriver. Han bare troller. @Geir: Dere får slenge dere på oss å kjempe om CL-plass denne sesongen. Så får de to kjøpeklubbene kjempe seg til tittelen med milliarder av kroner. Det er jo det samme som doping i andre sporter. Pengedoping. Synd PL har blitt slik. Blir bedre fra 2012 da Får håpe det faktisk blir bedre fra 2012. Vi får se. Chelsea har frarøvet United nok titler med pengedopingen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 United er eneste laget i Premier League som ikke har tapt enda, en mager trøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå