Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Bromwich

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ufint av Rafael. Det så ut som om han snublet i noe, men prøvde allikevel å få straffe. Trodde han kanskje selv at han ble felt?

Uansett, dette ser bra ut, hvertfall offensivt. West Brom. kommer til et par farligheter, men det er jo faktisk et ganske bra lag, så annet er ikke å forvente med såpass offensiv taktikk.

Carrick ser bra ut.

Lenke til kommentar

Søtt at folk prøver å skygge over filmingen til Rafael ved å si han falt naturlig.

Dataen min fucka seg opp, så har ikke fått streamet og sett West Ham som ligger under :thumbdown: Bortsett fra å ha fikset dataen har jeg sett endel Man Utd. Virker som om dere spiller bra, Nani er helt syk for tiden. Deilig å ha han som Captain på Fantasy :w00t:

Lenke til kommentar

Søtt at folk prøver å skygge over filmingen til Rafael ved å si han falt naturlig.

Dataen min fucka seg opp, så har ikke fått streamet og sett West Ham som ligger under :thumbdown: Bortsett fra å ha fikset dataen har jeg sett endel Man Utd. Virker som om dere spiller bra, Nani er helt syk for tiden. Deilig å ha han som Captain på Fantasy :w00t:

Du, din tosk. Man ser helt tydelig at han faktisk snubler i gresset. Det han gjør feil, som er tåpelig, er at han prøver å utnytte det at han allerede har snublet (av naturlige årsaker) til å prøve å få straffe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, dere får tro det dere vil. Hadde han spilt på et annet lag hadde man hørt ord som patetisk, kvalmt etc.

Hæ? Er jo helt tydelig at han sklir, sett han har sklidd flere ganger der, han og mange andre. Og som en hvilken som helst annen spiller veiver han litt når han ser hvite streker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...