banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Pinlig, Rafael. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Var da ikke noe filming det der da, lov å miste fotfestet... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Helsike. Håper det ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 en liten strekk tenker jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så ikke alvorlig ut. Godt at han er såpass erfaren at han veit når han skal gi seg. Yngre spillere hadde sikkert bare kjørt på. Håper han er klar til neste helg igjen i hvert fall. Men faen så artig det er å se han leke seg utpå der Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ufint av Rafael. Det så ut som om han snublet i noe, men prøvde allikevel å få straffe. Trodde han kanskje selv at han ble felt? Uansett, dette ser bra ut, hvertfall offensivt. West Brom. kommer til et par farligheter, men det er jo faktisk et ganske bra lag, så annet er ikke å forvente med såpass offensiv taktikk. Carrick ser bra ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Trist å se at Gibson er reserven når en av vingene blir skadet. Forteller litt om den svake dekningen der etter at Valencia ble skadet og Park skiftet yrke til pølsemaker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Søtt at folk prøver å skygge over filmingen til Rafael ved å si han falt naturlig. Dataen min fucka seg opp, så har ikke fått streamet og sett West Ham som ligger under Bortsett fra å ha fikset dataen har jeg sett endel Man Utd. Virker som om dere spiller bra, Nani er helt syk for tiden. Deilig å ha han som Captain på Fantasy Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Søtt at folk prøver å skygge over filmingen til Rafael ved å si han falt naturlig. Dataen min fucka seg opp, så har ikke fått streamet og sett West Ham som ligger under Bortsett fra å ha fikset dataen har jeg sett endel Man Utd. Virker som om dere spiller bra, Nani er helt syk for tiden. Deilig å ha han som Captain på Fantasy Du, din tosk. Man ser helt tydelig at han faktisk snubler i gresset. Det han gjør feil, som er tåpelig, er at han prøver å utnytte det at han allerede har snublet (av naturlige årsaker) til å prøve å få straffe. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jaja, dere får tro det dere vil. Hadde han spilt på et annet lag hadde man hørt ord som patetisk, kvalmt etc. 4 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Solid defensivt som vanlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Spillerne har fått abstinenser etter å kødde bort poeng pga. landslagspausen skjønner jeg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jaja, dere får tro det dere vil. Hadde han spilt på et annet lag hadde man hørt ord som patetisk, kvalmt etc. Hæ? Er jo helt tydelig at han sklir, sett han har sklidd flere ganger der, han og mange andre. Og som en hvilken som helst annen spiller veiver han litt når han ser hvite streker... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Greit nok. Vi får være uenige. Så ikke 2-2. Endret 16. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 VDS. HVA FAEN? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 NEI MEN FOR FAEN HELVETTE FITTE DA!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jævla dritt lag!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Herregud. Det skal faen ikke være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå