Latias Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 VS Premier League 16-10-2010 Kl. 16:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL HD1 ---------------------------------------------------- Etter to uker med landslagspause, er det endelig duket for Premier League igjen. Dette er faktisk rundens toppkamp, begge lagene ligger ganske godt plassert høyt på tabellen. United er på 3. plass, mens nedrykkskandidat West Brom ligger på en solid 6. plass, mye takket være en historisk borteseier mot Arsenal. Mike Jones er kampleder. Badeballdommeren fra Chester dømmer United for første gang denne sesongen. Han dømte United en gang forrige sesong, det var i hjemmeseieren mot Fulham. MANCHESTER UNITED Til tross for skader (og mangel på form) på viktige spillere, svake økonomiske tall og elendig spill på bortebane, begynner likevel United å nærme seg hele 200 dager uten å ha tapt en eneste kamp. På hjemmebane har laget vært knallsterkt, og står med en solid målforskjell på 9-2 etter tre kamper. Dette blir Uniteds første hjemmekamp i alle turneringer på en snau måned, og det er veldig viktig å få med seg tre poeng herfra. Valencia er skadet, Giggs er tvilsom, mens Hargreaves virker å være snart tilbake. Mulig lagoppstilling: van der Sar O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Scholes - Fletcher - Giggs Rooney - Berbatov WEST BROM WBA har tatt poeng mot sterke lag som Spurs og Birmingham, de har slått City, og har en knallsterk seier på Emirates på de siste fem kampene. Stallen er ikke akkurat full av stjerner, men deres nigerianske spiss Peter Odemwingie har unnagjort en glimrende periode, og noterte seg for månedens spiller i september. Roberto De Matteo tok månedens manager, stort for en såpass liten klubb. Det er også verdt å merke seg at både Somen Tchoi og Paul Scharner er i stallen til WBA, to spillere som dominerte stort i Tippeligaen. Marek Cech er ute med skade, Joe Mattock og Ishmael Miller er begge tvilsomme foran denne kampen. Mulig lagoppstilling: Carson Olsson - Pablo - Shorey - Jara Morrison - Brunt - Scharner - Thomas - Mulumbu Odemwingie Tips: 3-0 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bra kamptråd. Til tross for skader (og mangel på form) på viktige spillere, svake økonomiske tall og elendig spill på bortebane Limbeck vil kanskje gi deg tyn for denne. Uansett: Mitt ønskede lag. VDS Rafael: "Perfekt" kamp for han, hjemmebane mot antatt svakere motstand. Rio: Hvis han ikke har vondt i gamlefar-ryggen sin etter kamp mot Montenegro. Har han problemer håper jeg på Smalling. Vidic: Bankers Evra: På tide å komme i form? Nani: Bankers Carrick: Bør spille hvis han skal komme i form. Fletcher: På tide å komme i form? Park: Giggs er vel skadet? Anderson eventuelt, men tjukkebolla dritten har igjen slengt dritt til media. Berbatov: Bankers Chicharito: Meget lovende innhopp mot Sunderland, og så ut som om han har en viss forståelse for Berbatovs spillestil. Rooney bør få føle hvordan det er å bli benket, hvis han ikke har tatt en stor kopp med "ta-deg-sammen" ila. landslagsperioden. Men realistisk sett så kommer nok både Chicharito, Rafael og Carrick til å bli benket mot hhv. Rooney, Oshea og Scholes. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du vil ha med Park hjemme mot WBA? 4- poeng til deg. Dessuten er han småskadet og har hatt en lang reisevei. Han duger til nadaniks i slike kamper uansett, så inn med squidface, så får vi se hva han duger til. Får han ikke sjansen nå kan vi likegodt bare selge gutten, stakkar. Håper forresten på Carrick-Scholes sentralt. Fletcher bør få smake på benken etter et par svært dårlige matcher. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg VIL jo ikke ha Park, men det er slett med alternativer. Jeg vil heller ha Park på venstrekant enn Gibson/Fletcher på høyre og Nani på venstre, ser for meg at det faktisk er et reellt alternativ. Haha, eller så kan jo Owen starte på venstrekanten igjen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Squidface er Obertan, noe som igrunn er given. Kan umulig være svakere enn Park, eller hva tror du Hoffer? Selv de gule skoene til franskmannen har større sjans for å blende WBA spillerne til å lage selvmål, enn at Ji Sung skal finne på noe vettugt å bidra med i en slik match. Han minner meg litt om Samuel Isaksen, en så hinsides begredelig fotballspiller at jeg begynte å blø fra øyeeplet såfort han fikk ballen. Makan til ukreativ, svak og treig dåsemikkel har jeg ikke sett på en fotballbane siden legenden Fredrik Thorsen. PS. Whinepatruljen kan forøvrig bare ti still, jeg taler sannheten. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg visste at Squidface var Obertan, jeg valgte bare å ignorere hele mannen, akkurat som SAF har holdt på med et par år nå. Tror du bare kan ta rennafart å drite i alle håp om at han skal starte, mannen ble jo vraket for nevnte Park tilogmed mot Scunthorpe. Men uansett, hadde vært dritgøy hvis han fikk starte. Hva med en 4-3-3? Carrick, Scholes of Fletcher på midten. Nani, Berbatov og Rooney fremme. Siden Rooney har bestemt seg for å gå i scoringssølibat resten av sesongen, kan han liksågreit bli dytta ut på kanten der han hører hjemme. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hahah, ler meg sidelengs av dere, gutter. 4-3-3, Rafael, Obertan og Hernandez er alle fine tanker, men ikke noe mer. Tror på noe ala Latias' forslag. Want-to-watch her blir Carrick eller Anderson for meg. Som sagt så er Obertan naturlig her og med tanke på situsjonen, men redd det ikke skjer. Jeg har vedda penger på hjemmeseier her, så sorry om jeg har jinxa det allerede. Kongearbeid igjen, Latias. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil ha målfest. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det hadde vært bra og hatt en offensiv 4-3-3, som ikke blir til 4-5-1 etter 5min. Endret 14. oktober 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette blir en leken 2-3 kamp. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg har 30 kr på West Brom her. Håper dere "tar en Arsenal"... Endret 15. oktober 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
skandalos-ener Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 United holder nullen og Rooney begynner å score igjen. 2-0 etter scoring av Rooney og Nani. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har en følelse av at Ronney går målløs av banen. Berbatov serverer Chicarito (som kommer inn for Rooney), som scorer 1-0 som blir sluttresultatet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Latterlig aktivitet her. Bare jeg som er sultefora på PL nå? Synd alle kampene går 16.00 og ingen før, slik at man ikke kan starte oppvarminga allerede nå. PL-studioet starter vel ikke før om 2 timer. WBA har hatt noen gode prestasjoner i år, men jeg føler meg sikker på seier her. Stiller spillerne opp så bør denne være bankers. Håper (tror) på dette laget. VDS Brown - Vidic - Rio - Evra Nani - Fletcher - Scholes - Giggs Berb - Rooney Tipper Rooney får smilet på kjakan tilbake etter denne matchen. For min del er jeg allerede litt heartbroken, siden Jørgen avlyste date'n vi hadde i dag, så jeg må se alene allikevel. Men okej Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Endelig! Premier League. Det er som om jeg tar ei pils etter en altfor lang militærøvelse. Noe har manglet, nå er det tilbake. Jeg har bare et håp, sånn bort sett fra at vi vinner, nemlig at Rooney putter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ladd nå, hatt på TV2 PL i hele dag, var sånn cult hero greie med Solskjær istad Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke lenge igjen nå Håper faktisk på Rooney og Berba fra start, selv om vi kanskje hadde vært bedre tjent med Chica i stedet for Rooney. Forventer toppet lag, bortsett fra Scholes og Giggs som muligens spares til midtukekampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Får jo hoen ikke sett kampen seff.... Men me har jo kamptråd da. Det er jo en KNALL ERSTATNING! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror det blir en tøff kamp idag, Rooney ute av form å masse annet som ikke stemmer. vel.. vel... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Rooney og Scholes på benken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå