Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hva skal vi med cornerflagg? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 for at dommeren skal kunne se enklere om ballen triller til innkast eller corner/5-meter til keeperen.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke så dum du... Har jeg aldri tenkt på, men nå ser jeg hvorfor.. Alltid litt vanskelig å se hvilken vei den triller Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 For å lage artige situasjoner! http://www.youtube.com/watch?v=Iqe8gn_QWRc Også har man de gangene forsvareren regner med at ballen triller over linjen, også stopper den i flagget og vips, så har man en sjanse! 3 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Pluss at allle fotballbaner er litt "buet" så regnet skal renne av. Så står man langt nok unna så er det umulig å se linja ved cornerflagget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Cornerflagg kan også brukes til mange slags målfeiringer. Tim Cahill har gjort det til sitt varemerke å slå flagget hver gang han scorer. 2 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Personlig hater jeg å slå cornere på baner med cornerflagg Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 De spør jo om FLAGGET. Sovehest. Du lever opp til nicket ditt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 De spør jo om FLAGGET. Sovehest. Du lever opp til nicket ditt. Og derfor får jeg ikke lov til å nevne at jeg synes hele skiten er irriterende? Hva du mente med det siste der aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå